روز جهانی زن یا روز جهانی بی حجابی در بی بی سی !

(بسم الله الرحمن الرحیم)
وقتی زن وسیله برپایی و برانگیختن شهوات شد، مهمترین بخش حفظ این وسیله برای هدف مورد نظر در معرض دید بودن و بنا بر اصطلاح قرآن برج شدن و شاخص شدن آن است.

روز جهانی زن یا روز جهانی بی حجابی در بی بی سی !

 

روز جهانی زنان که در گذشته روز جهانی زنان کارگر نامیده می‌شد بزرگداشتی است که هر ساله در روز 8مارس برگزار می‌شود.

 

این روز، روز بزرگِ برپایی جشن‌هایی برای زنان در کل جهان است. بسته به مناطق مختلف، تمرکز جشن روی بزرگداشت، قدردانی، ارائهٔ عشق به زن و برگزاری جشنی برای دستاوردهای اقتصادی، سیاسی و اجتماعی زنان است.

 

این روز در ابتدا به عنوان یک رویداد سیاسی سوسیالیستی در بین احزاب سوسیال آمریکا٬ آلمان و اروپای شر آغاز شد، اما بعدها در فرهنگ بسیاری از کشورها آمیخته شد.

 

روز جهانی زنان در برخی از مناطق رنگ و بوی سیاسی خود را از دست داده و تبدیل به مناسبتی برای مردان شده تا عشق خود را به زنان بیان کنند و آمیزه‌ای از روز مادر و روز ولنتاین شده است.

 

با این حال در مناطقی دیگر، اصل سیاسی و زمینه حقوق بشری که توسط سازمان ملل متحد تعیین شده، با قدرت اجرا می‌شود و آگاهی سیاسی و اجتماعیِ امیدوار کننده‌ای از مبارزات زنان در سراسر جهان به ارمغان می‌آورد. سازمان ملل هم از سال ۱۹۷۷ این روز را به عنوان «روز حقوق زنان و صلح بین‌المللی» به رسمیت می‌شناسد.

 

دراین میان شبکه کاملا بی طرف بی بی سی که بارها بی طرفی خود را خصوصا در مبارزه با مبانی اسلام و انقلاب به خوبی نشان داده است؛ در برنامه این هفته نوبت شما به این موضوع پرداخت.

 

این شبکه از میان تمام دغدغه های زنان در سراسر جهان و خصوصا ایران باز هم به سراغ مبانی اسلام رفته و مقوله حجاب را به بحث گذاشت.

 

نکته قابل توجه این است که اوج بی طرفی این شبکه در مهمان برنامه نمود پیدا کرد؛ که یک زن بی حجاب بود و وقتی در برنامه به عنوان کارشناس معرفی شد تازه معلوم شد که موضوع برنامه حجاب نیست، بلکه بی حجابی ست.

 

طبق معمول هم با سؤالات جهت دار و در مذیقه گذاشتن افراد روی خط تماس آن نتیجه ای که می خواستند البته تاحدی حاصل شد.

 

اینکه بی بی سی و امثال آن مهمترین مسئله زنان را آزادی وبی حجابی  معرفی می کنند، بیشتر به مبنای فکری این جریانات در مورد زن بر می گردد.

 

در جوامع غربی  زن یک ابزار و یک جنس مورد خرید و فروش و یا پر کننده بخش های جنسی فیلمهای هالیوود است. بنا براین  وقتی زن وسیله برپایی و برانگیختن شهوات  شد،  مهمترین بخش حفظ این وسیله برای هدف مورد نظر در معرض دید بودن و بنا بر اصطلاح قرآن برج شدن و شاخص شدن آن است.

 

برای همین قرآن می فرماید: "ولاتبرجن تبرج الجاهلیة الأولی" یعنی زنان خود را از تبرج و شاخص شدن و در معرض دید همگان واقع شدن نگاه دارند.

 

لذا حجاب با آن هدف مذکور صد درصد در تناقض است، وجامعه ای که زنانش حجاب را سلک و مرام خود قرار دهند، از بسیاری از آفات مصون خواهد بود.


  • جام

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:17 اسفند 1392 - 20:16

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد