سوژه فاکس نیوز برای حضور احمدی نژاد در نیویورک +فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)


شبکه ضد ایرانی فاکس نیوز پیش از سفر احمدی نژاد برای شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل به آماده سازی افکار عمومی آمریکا علیه این مساله پرداخت.در گزارش این شبکه آمده است:


باز هم شروع شد، محمود احمدي نژاد رئيس جمهور ايران قرار است براي حضور در مجمع عمومی سازمان ملل مجددا به نيويورك بازگردد.بسياري از مردم از اينكه او مي‌خواهد به اينجا برگردد ناراحت هستند، و ظاهرا او قصد دارد در همان هتلي كه دفعه قبل اقامت داشت یعنی هتل وارويك مستقر شود.


به منظور جلوگيري از اقامت وی در آنجا كميته‌اي تشكيل شده ‌است. تي هوآ درباره اين موضوع به ما گزارش مي‌دهد:


تي هوآ چانگ: گریك، ما در خيابان پنجاه و چهارم، كوچه ششم هستيم. در حقيقت اينجا محلي است كه قرار است وقتي احمدي نژاد در هتل وارويك اقامت كند، تظاهرات شود، یعنی دقيقا كمتر از سه هفته دیگر. بايد به خاطر بياوريد كه اين مرد همان كسي است كه از آمريكا و نيويورك متنفر است و همچنين گفته است که اينجا چيزی چون هولوكاست يا يازده سپتامبر وجود ندارد.


این گزارش می افزاید: به گفته منابع، اقامت احمدی‌نژاد در اینجا دست كم صد هزار دلار براي هتل وارويك سود خواهد داشت، چراكه هفتاد نفر ــ از ماموران امنیتی گرفته تا معاونین ــ وی را همراهي خواهند کرد.



برای دانلود فیلم اینجا کلیک کنید


ناتان كارلتون، از اتحاد علیه ایران هسته‌ای می گوید: اين مبلغ كاملا خون بهاست.گروه اتحاد علیه ایران هسته‌ای، به منظور اعتراض به اقامت احمدي نژاد در نيويورك، خواستار تحريم جهاني هتل وارويك شده است. به گفته اين گروه، بسیاری از هتل‌های نيويورك به احمدي نژاد اجازه اقامت نداده‌اند. اين گروه كه خواستار تحريم اقتصادي ايران به منظور متوقف كردن برنامه سلاح‌هاي هسته‌اي آن است، تظاهراتي را عليه هتل وارويك و احمدي نژاد برنامه‌ريزي كرده است.


این گزارش تاکید می کند: احمدي نژاد مي‌توانست در محل استقرار هيئت نمايندگان ايران در سازمان ملل واقع در كوچه سوم اقامت داشته باشد. گرچه آنجا كمتر تجملي است اما نزديكتر و امن‌تر است. ماليات‌دهندگان آمریکا، مخصوصا نيويوركی‌ها، مجبورند ماليات بيشتري را برای ماموران سرویس امنیتی و پليس نيويورك كه بايد از احمدي نژاد در هتل وارويك محافظت كنند، بپردازند.


سال گذشته شهردار بلومبرگ گفت او مشكلي با ماندن احمدي نژاد در هتل وارويك ندارد.


این گزارش در پایان می گوید: سعي داشتيم با اداره مرکزی هتل بين‌المللي وارويك در دنور تماس بگیریم تا توضيحاتی در اين مورد به ما بدهند. اما آنها اصلا جواب ما را ندادند.




  • منبع: مشرق

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:21 شهریور 1391 - 14:55

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد