رژیم صهیونیستی همچنان به دنبال یافتن راه‌حل چالش‌های سایبری است

تا به امروز نهادهای کوچک و بزرگ به این شکل و با این حجم در معرض حملات سایبری قرار نداشته و همین امر باعث شده است تا امنیت سایبری در اسرائیل اهمیت محوری به خود بگیرد.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری ، پایگاه عبری زبان 0404 در گزارشی خبر داد، امروز هکرها ستون فقرات تحول دیجیتال اسرائیل را مورد هدف قرار داده‌اند، از اینرو نهاد امنیت سایبری (رژیم) اسرائیل برخی از اصلی‌‌ترین چالش‌های فعلی و پیش رو را برای مقابله و تعامل لیست کرده است.

این هشدارها در حال اعلام می‌شوند که فضای مجازی رژیم صهیونیستی به طور مستمر در معرض تاخت و تاز هکرها قرار داشته و از شرکت بزرگ فروش الماس گرفته تا دوربین‌های امنیتی چهارراه‌های قدس همگی در قبضه هکرها قرار گرفته‌اند.

در همین راستا چند روز پیش یگان‌های فن‌آوری اطلاعات و دفاع سایبری ارتش رژیم صهیونیستی و آمریکا مانور مشترکی را برگزار و نحوه مقابله با حملات سایبری از جمله حملاتی که احتمالا از سوی هکرهای ایرانی صورت خواهد گرفت را تمرین کردند.

پایگاه عبری زبان اسرائیل دیفنس در گزارشی در این رابطه تاکید کرد: سناریوهای مختلفی در بعد سایبری برای افزایش آمادگی ارتش اسرائیل و نیز فرماندهی الکترونیکی ارتش آمریکا برای مقابله با حملات و تهدیدهای سایبری تمرین شد که تمرکز اصلی آن بر روی خاورمیانه بود.

رسانه عبری: ارتش اسرائیل با فرار نیروهای متخصص سایبری مواجه است
رسانه صهیونیست: کره شمالی علیه ما حمله سایبری می‌کند
چند هزار صفحه اسرائیلی در قبضه هکرها قرار گرفتند
اعتراف تل‌آویو به هک دوربین نهادهای امنیتی رژیم توسط گروه هکری «عصای موسی»

در بخش دیگری از این گزارش آمده است، این رزمایش که در آن علاوه بر نظامیان اسرائیلی شماری از ماموران سرویس‌های اطلاعاتی اسرائیل هم حضور داشتند، در مرکز سایبری جورجیا در ایالات متحده برگزار شد

اطلاعات بیشتری از اقدامات صورت گرفته در این رزمایش رسانه‌ای نشده است.

انتهای پیام/

- لینک کوتاه این مطلب

» تـسنــیــم نــیوز
تاریخ انتشار:20 آذر 1401 - 19:59

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد