آتش سوزی مشکوک در مجتمع آموزشی «بیتار ایلیت» در سرزمین‌های اشغالی

حریق در یک مرکز آموزشی در شهر «بیتار ایلیت» در سرزمین‌های اشغالی سبب تخلیه تمامی 400 دانش آموز این مجتمع آموزشی شد.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری ، آتش سوزی در یک مجتمع آموزشی در شهر «بیتار ایلیت» در جنوب غربی سرزمین‌های اشغالی موجب تخلیه 400 دانش‌ آموز دختر این مرکز آموزشی شد.

مرکز فرماندهی بحران یهودیه و سامریه از اعزام تعدادی از تیم‌های آتش نشانی ایستگاه‌های منطقه‌ای یهودا به محل حادثه خبر داد.

برخش شاهدان عینی از شنیده شدن صداهای متعدد و مکرر انفجار و بلند دودن غلیظ و سیاه رنگ پیش از رسیدن واحدهای امداد و نجات به محل حادثه خبر می دهند.

رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , فلسطین ,

در جریان این حادثه آتش به سرعت به طبقات زیرین سرایت کرد و باعث شد تا نیروهای امدادی دستور تخلیه سریع کلاس‌های درس این مدرسه که 400 دانش آموز دختر را در خود جای داده بود، را صادر کنند.

شنیده شدن صداهای متعدد انفجار از پشت بام این مجتمع آموزشی در شرایطی است که تیم‌های کارشناسی پس از بررسی‌های اولیه بدون اشاره به دلایل انفجارها، نقص در سامانه‌های صنعتی تهویه را علت این حادثه اعلان کرده‌اند.

حوادث پی‌درپی در سرزمین‌های اشغالی/ انفجار و آتش‌سوزی در تأسیسات پتروشیمی بندر حیفا
اسرائیل در آتش؛ نگاهی به انفجارها و آتش‌سوزی‌های سرزمین‌های اشغالی

آتش سوزی در مرکز آموزشی بیتار ایلیت در شرایطی است که در هفته‌های اخیر بسیاری از زیرساخت‌های حیاتی رژیم صهیونیستی همچون نیروگاه‌ها، پالایشگاه‌ها و مراکز اداری هدف سلسله آتش سوزی‌های مشکوک و پر ابهام قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/

- لینک کوتاه این مطلب

» تـسنــیــم نــیوز
تاریخ انتشار:20 دی 1401 - 18:59

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد