نقش رژیم صهیونیستی در قتل عام‌های میانمار افشا شد

اسناد جدیدی از نقش رژیم صهیونیستی در کشتارها و جنایات صورت گرفته در میانمار رسانه‌ای شده است.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری ، پایگاه فلسطینی الرساله به نقل از گزارش رویترز خبر داد، شرکت "کاگنایت سافت ور" که یک شرکت فن‌آوری اسرائیلی است، مدتی قبل از وقوع کودتای نظامی فوریه 2021 در میانمار قرارداد فروش برنامه جاسوسی برای شرکت ارتباطات این کشور را به امضا رساند.

براساس شکایت حقوقی که اخیرا در اختیار دادستانی کل رژیم صهیونیستی قرار گرفته و امروز یکشنبه در فلسطین اشغالی رسانه‌ای شد، این قرارداد به رغم ادعای اسرائیل در رابطه با توقثف انتقال فن‌آوری دفاعی به میانمار بعد از صدور حکم سال 2017 دادگاه عالی اسرائیل در این زمینه انجام گرفته است.

براساس این دادنامه ارائه شده علیه شرکت کاگنایت (Cognyte) و مسئولین بارز وزارت جنگ و خارجه رژیم صهیونیستی که نام آنها افشا نشده است، این قراردادها زمینه ارتکاب جنایت علیه بشریت را در میانمار فراهم کرده است.

دادنامه که توسط یکی از وکلای معروف رژیم صهیونیستی پیگیری می‌شود، دارای امضای بیش از 60 اسرائیلی از جمله رئیس سابق کنست و شماری از فعالان، دانشگاهیان و نویسندگان است.

به گفته شاکیان، برنامه جاسوسی فروخته شده به میانمار به مسئولین این کشور اجازه داده است تا تمامی مکالمات را شنود، پیام‌های کوتاه را مطالعه، ایمیل‌ها را کنترل و محل حضور کاربران را بدون آن که نیازی به دریافت دسترسی از شرکت‌های ارتباطات و اینترنت داشته باشند، انجام دهند.

نمایندگان این شرکت صهیونیستی و مسئولن دولت نظامی حاکم بر میانمار حاضر به پاسخ به پرسش‌های رویترز در این رابطه نشدند.

چشم‌هایی که در میانمار نسل‌کشی مسلمانان را نمی‌بینند
حوادثی که دست از سر پناهجویان میانماری برنمی‌دارد؛ آتش‌سوزی دوباره در کمپ آوارگان
انتشار تصاویر ماهواره‌ای از نابودی روستاها توسط ارتش میانمار + فیلم

انتهای پیام/*

- لینک کوتاه این مطلب

» تـسنــیــم نــیوز
تاریخ انتشار:25 دی 1401 - 22:59

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد