کسانی که روی فروپاشی ایران حساب باز کرده‌‌‌اند در توهم‌ هستند

دبیر‌کل حزب الله لبنان گفت: کسانی که بر روی فروپاشی جمهوری اسلامی ایران حساب باز کرده‌‌اند، محاسباتشان بر اساس توهمات است.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری ، سید حسن نصرالله، دبیر‌کل حزب‌الله لبنان امروز پنجشنبه در سخنرانی خود به مناسبت سالگرد فرماندهان شهید مقاومت، سالگرد شهادت شیخ راغب حرب و سید عباس موسوی و حاج عماد مغنیه را به خانواده‌های آنها تسلیت گفت.

کسانی که روی فروپاشی ایران حساب باز کرده‌‌‌اند، در توهم‌ هستند

نصرالله تصریح کرد: کسانی که بر روی فروپاشی جمهوری اسلامی ایران حساب باز کرده‌‌اند، محاسباتشان بر اساس توهمات است و نمی‌‌توان آن‌ها را مبنی قرار داد چرا که محاسباتی غلط و شکست خورده است.

وقتی سید حسن نصر‌الله بر نقطه ضعف واشنگتن و تل‌آویو اشراف دارد

دبیرکل حزب‌الله به دیگر خانواده‌های شهدا و به‌ویژه شهید رضا الشاعر و حسن شاطری  نیز تسلیت گفت و تاکید کرد: غم فراق  این عزیزان هرگز از قلب ما خارج نمی‌شود.

سید حسن نصرالله همچنین با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به ملت ایران گفت: اغلب رسانه‌های غربی و برخی رسانه‌های عربی راهپیمایی میلیونی اخیر ایران در سالگرد پیروزی انقلاب این کشور را پوشش ندادند. همه کسانی که روی سقوط نظام ایران شرط‌بندی  و حساب کرده بودند به ویژه صهیونیست‌ها در محاسبات خود اشتباه کردند و من به آن‌ها می‌گویم که روی سقوط نظام جمهوری اسلامی هیچ حسابی باز نکنید.

دبیرکل حزب‌الله در ادامه، سالگرد ترور رفیق حریری، نخست‌وزیر فقید لبنان را نیز به خانواده او و طرفدارانش تسلیت گفت و درباره توافق «مار میخائیل» با جریان آزاد ملی لبنان تصریح کرد: این توافق در موقعیت نگران‌کننده‌ای قرار گرفته و امیدواریم بتوانیم آن را در راستای منافع ملی کشور حفظ کنیم.

نصرالله به سالگرد انقلاب 14 فوریه بحرین نیز اشاره کرد و گفت: ملت بحرین هرگز آرمان ملی خود و مسئله فلسطین را رها نکرده‌اند و من به این ملت رنج‌کشیده درود می‌فرستم.

در حال تکمیل ...

انتهای پیام/

- لینک کوتاه این مطلب

» تـسنــیــم نــیوز
تاریخ انتشار:27 بهمن 1401 - 17:59

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد