نعیم قاسم: تنها راه نجات لبنان انتخاب رئیس جمهور است

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تنها راهکار خروج این کشور از بحران را انتخاب رئیس جمهور دانست.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری ، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد که تنها راه نجات لبنان انتخاب رئیس جمهور است تا گام‌های دیگر برای تشکیل دولت برداشته شود و این دولت بتواند طرح جامع نجات را اجرا کند.

شیخ نعیم قاسم اعلام کرد که لبنان توان پیشرفت و بهبود را دارد؛ اما برخی دیدگاه منفی دارند و از تفاهم و گفت‌وگو درباره انتخاب رئیس جمهور امتناع می‌کنند.

وی در ادامه تصریح  کرد که  پافشاری برخی طرف‌ها بر   موضع  بی ثمرشان، منجر به موانعی برای  انتخاب رئیس جمهور می‌شود و این روند را به تاخیر  می‌اندازد. کمک گرفتن از طرف‌های بیگانگان بی‌فایده است و هیچ راه‌حلی جز گفتگو و تسهیل شروط و اولویت دادن به منافع مردم بر منافع خصوصی وجود ندارد.

مراحل هشت‌گانه پروژه آشوب آمریکا در لبنان/ چرا توطئه‌های واشنگتن علیه حزب‌الله ناکام می‌ماند؟
حزب‌الله: سلاح مقاومت تنها گزینه برای مقابله با وحشیگری صهیونیست‌هاست

شیخ نعیم قاسم روز دوشنبه نیز در توییتی نوشت:«نسبت به صداهای فتنه‌انگیز مذهبی و فرقه‌ای در لبنان آگاه باشید؛ چرا که آنها دعوت‌کنندگان به تحریک و هرج‌ومرج هستند و به پروژه آمریکایی ـ اسرائیلی خدمت می‌کنند».

وی در ادامه تأکید کرد: «مروّجین فتنه که مستأصل و شکست‌خورده هستند، از سوراخ‌های خود بیرون آمده و لو رفته‌اند، ما با اخلاق و صداقت خود با آنها مقابله خواهیم کرد تا از شدت خشم خود بسوزند».

انتهای پیام/

- لینک کوتاه این مطلب

» تـسنــیــم نــیوز
تاریخ انتشار:10 اسفند 1401 - 12:59

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد