حمله رژیم صهیونیستی به مناطقی در استان «حمص» سوریه+ فیلم

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز شنبه به منطقه «شنشار» در استان حمص سوریه حمله کردند.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری ؛  این حمله از آسمان لبنان صورت گرفته و پرنده‌های متجاوز موشک‌هایی به سمت این منطقه شلیک کرده‌اند.

ارتش سوریه با انتشار بیانیه‌ای ضمن تایید حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به استان حمص از زخمی شدن سه شهروند و خسارت به یک جایگاه سوخت و تانکرها و کامیون های حمل سوخت خبر داد.

پدافند هوایی ارتش سوریه برخی از موشک‌های شلیک شده را رهگیری کرده است. با این حال، آتش نشانی سوریه از مهار آتش ناشی از حملات بامداد امروز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به منطقه نقیره در ریف جنوبی حمص و یک جایگاه سوخت در مسیر جاده حمص به دمشق خبر داد.

جزئیات حمله از قول یک مقام نظامی سوریه

یک مقام نظامی سوریه اعلام کرد که در حمله رژیم صهیونیستی به شهر «حمص» سوریه سه غیر نظامی مجروح شدند و این حمله خسارات مادی نیز برجا گذاشت.

این مقام نظامی سوری به خبرگزاری رسمی «سانا » اعلام کرد: حدود ساعت 50 دقیقه بامداد شنبه به وقت محلی، دشمن اسرائیلی با چند فروند موشک از سوی مرز لبنان به اطراف شهر حمص حمله کرد که پدافند هوایی ارتش سوریه با موشک‌های مهاجم مقابله و برخی از آنها را منهدم کرد.

این منبع افزود که این حمله منجر به مجروح شدن سه غیرنظامی شد و یک پمپ بنزین خصوصی و تعدادی تانکر و کامیون سوخت آتش گرفت. پدافند هوایی ارتش سوریه برخی از موشک‌های شلیک شده را رهگیری کرده است.

حمله رژیم اسرائیل به جنوب سوریه

انتهای پیام/

- لینک کوتاه این مطلب

» تـسنــیــم نــیوز
تاریخ انتشار:9 اردیبهشت 1402 - 8:59

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد