المشاط: از گزینه‌های مقاومت فلسطین برای پاسخ به دشمن صهیونیستی حمایت می‌کنیم

رئیس شورای عالی سیاسی یمن با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که ما از همه گزینه‌هایی که رهبری مقاومت فلسطین برای پاسخ به رژیم صهیونیستی اتخاذ می‌کند، حمایت می‌کنیم.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری ، «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن با صدور بیانیه‌ای پاسخ مشروع همه گروه‌های مقاومت فلسطین به جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه فرماندهان نظامی مقاومت فلسطین در بمباران مناطق مسکونی غزه را تبریک گفت.

مهدی المشاط بر  حمایت مردم و دولت یمن از همه گزینه‌هایی که رهبری مقاومت فلسطین برای پاسخ به رژیم صهیونیستی اتخاذ می‌کند، تاکید کرد.

وی شهادت «جهاد غانم»، «خلیل البهتینی» و «طارق عزالدین» فرماندهان بزرگ جنبش جهاد اسلامی فلسطین و همچنین شهادت کودکان و زنان فلسطینی بر اثر بمباران دشمن صهیونیستی را به این جنبش تسلیت گفت.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن   از ملت های عربی و اسلامی خواست  تا از فلسطین و ارمان آن حمایت کنند.

المشاط همچنین بر وحدت مردم و جنبش‌های مقاومت فلسطین در پاسخگویی به دشمن صهیونیستی تاکید کرد و آن را گامی مهم در راه پیروزی قدس و بازگرداندن تمام حقوق مردم مظلوم فلسطین دانست.

وی بر موضع اصولی و دینی یمن در حمایت از مردم فلسطین برای احیای همه حقوق مشروع خود تاکید کرد.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن از کشورهای عربی و اسلامی خواست در حمایت از مردم فلسطین و مقاومت جهادی آنها، کالاهای آمریکایی و صهیونیستی را تحریم کنند.

درگیری مسلحانه میان مقاومت فلسطین و نظامیان صهیونیست
شهادت یکی از فرماندهان جهاد اسلامی فلسطین/ افزایش شمار شهدای غزه به 25 نفر

 

جنبش جهاد اسلامی فلسطین بامداد امروز پنجشنبه در بیانیه‌ای از شهادت «علی حسن غالی» عضو شورای نظامی این جنبش و مسئول یگان موشکی خبر داد.

بر اساس این بیانیه، این فرمانده در حمله بامدادی امروز به شهر حمد واقع در غرب خانیونس در نوار غزه به شهادت رسیده است. با شهادت این فرمانده، شمار شهدای میدانی جهاد اسلامی طی سه روز گذشته به چهار تن افزایش یافت.

رژیم اسرائیل بامداد امروز چهار خانه را نوار غزه هدف قرار داد که یکی از این خانه‌‌ها متعلق به یک زن فلسطینی بود که خلاف ادعای صهیونیست‌ها مبنی بر هدف قرار دادن مناطق و مراکز نظامی را نشان می‌دهد.

سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل اعلام کرد که ترور شهید حسین غالی با هماهنگی ارتش و دستگاه شاباک (امنیت داخلی این رژیم) صورت گرفته است.

وزارت بهداشت فلسطین بامداد امروز پنجشنبه از افزایش شمار شهدای حمله رژیم اسرائیل به نوار غزه خبر داد و گفت که طی این حمله، 25 نفر به شهادت رسیدند. شمار زخمی‌ها نیز به 70 تن رسید.

رژیم صهیونیستی که خود آغازگر تجاوزات وحشیانه به نوار غزه از روز گذشته بوده است، برای برقراری آتش بس به التماس افتاده و از طرف‌های میانجی در این زمینه کمک خواسته است.

طی شب گذشته و بامداد امروز میانجی‌ها تلاش کردند که با گفت‌وگو با طرفین به آتش بس دست یابند که این وساطت‌ها بی‌نتیجه ماند و شکست خود؛ علت این شکست، اصرار صهیونیست‌ها بر تداوم ترور بوده است.

شبکه المیادین در این باره گزارش داد: ابتکارها و تلاش های میانجیگرانه برای برقراری آرامش در غزه ادامه دارد ولی مقاومت بر خواست خود مبنی بر توقف ترورها( رهبران فلسطینی ) از سوی رژیم صهیونیستی تاکید دارد.

انتهای پیام/

- لینک کوتاه این مطلب

» تـسنــیــم نــیوز
تاریخ انتشار:21 اردیبهشت 1402 - 9:59

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد