واکنش سازمان همکاری اسلامی به جنایت صهیونیست‌ها در غزه

سازمان همکاری اسلامی جنایت تروریستی اشغالگران در غزه را محکوم و تاکید کرد چنین جنایتی امنیت منطقه را تهدید می‌کند.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری ، سازمان همکاری اسلامی با صدور بیانیه‌ای جنایت شنیع صبح امروز رژیم صهیونیستی در نوار غزه که منجر به شهادت 13 فلسطینی و مجروح شدن بیش از 20 نفر شد را به شدت محکوم کرد.

 این سازمان  جنایت جدید رژیم صهیونیستی  و گسترش یورش نظامی وحشیانه اسرائیل علیه ملت فلسطین را نقض آشکار قوانین بین‌الملل و حقوق بشردوستانه  دانست. 

 سازمان همکاری اسلامی، رژیم اسرائیل را به طور کامل مسئول عواقب این جنایت و حملات تروریستی سازمان‌یافته ای دانست که امنیت و ثبات منطقه را تهدید می‌کند.

این سازمان از جوامع بین‌المللی خواست تا مسئولیت‌های خود را در تامین حمایت بین‌المللی از مردم فلسطین برعهده بگیرند  و  رژیم اشغالگر اسرائیل را در قبال تمامی جنایات و تجاوزاتی که علیه مردم فلسطین، سرزمین و مقدسات آنها انجام داده، بازخواست کنند.

رژیم صهیونیستی از ترس پاسخ مقاومت به حال آماده باش کامل درآمد
مصر جنایت تروریستی اشغالگران در غزه را محکوم کرد
13 شهید و 20 زخمی، نتیجه جنایت صهیونیست‌ها در غزه/ ترور 3 تن از فرماندهان جهاد اسلامی

جنبش فتح و جنبش آزادیبخش ملی فلسطین  با صدور بیانیه ای جنایت امروز صبح رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم و اعلام کردند که این حملات وحشیانه موجب پافشاری ملت فلسطین بر شکست اشغالگران می شود.

رسانه‌های فلسطین بامداد امروز سه‌شنبه از حمله هوایی جنگنده‌های رژیم اسرائیل به شهر رفح و غزه خبر دادند که طی آن خانه‌های متعلق به فرماندهان ارشد سرایا القدس، شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین هدف این حملات قرار گرفته است.

وزارت بهداشت فلسطین در آمار اولیه خود اعلام کرد که در این حمله جنایتکارانه، 9 تن به شهادت رسیده و شماری نیز زخمی شده‌اند، با این حال، این وزارتخانه در تازه‌ترین آمار خود، از شهادت 13 تن و زخمی شدن بیش از 20 نفر دیگر در حملات بامدادی رژیم اسرائیل به نوار غزه خبر داد.

سرایا القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای از شهادت «جهاد شاکر الغنام»، دبیر شورای نظامی، «خلیل صلاح البهتینی»، از اعضای شورای نظامی و فرمانده منطقه شمال غزه و «طارق محمد عزالدین»، از فرماندهان عملیات نظامی در کرانه باختری خبر داد و گفت که این شهدا در عملیات ترور بامداد امروز به شهادت رسیدند.

گردان‌های سرایا القدس همچنین تأیید کرد که در حملات هوایی رژیم صهیونیستی، همسران و فرزندان شهدای امروز نیز به‌همراه آن‌ها به شهادت رسیده‌اند.

رادیو رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد که 40 هواپیمای جنگی، پهپاد و بالگرد در عملیات ترور و حمله به نوار غزه در بامداد امروز شرکت داشته‌اند.

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در واکنش به ترور وحشیانه خانواده فرماندهان فلسطینی در نوار غزه  اعلام کرد  که دشمن  صهیونیستی دچار اشتباه در ارزیابی خود شده است و این مقاومت است که به‌تنهایی نحوه پاسخ دردناک را تعیین می‌کند.

انتهای پیام/

- لینک کوتاه این مطلب

» تـسنــیــم نــیوز
تاریخ انتشار:19 اردیبهشت 1402 - 13:59

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد