واکنش دمشق به حملات رژیم صهیونیستی به غزه

دمشق به حملات رژیم صهیونیستی به غزه واکنش نشان داد و آنرا به شدت محکوم کرد.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری ، سوریه حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر و اردوگاه جنین و ارتکاب جنایت هولناک در آنجا که به شهادت 10 نفر از ساکنان این شهر و زخمی شدن شماری دیگر منجر شد را به شدت محکوم کرد.

در بیانیه وزارت خارجه سوریه آمده است: اسرائیل به عنوان اشغالگر و رژیم تروریستی آن، این کشتار را به پرونده آکنده از تجاوز و قتل و نقض قوانین بین المللی و قانون بشری، اضافه کرد.

وزارت خارجه سوریه اعلام کرد: این رژیم با استفاده از چتر حمایتی و فرار از مجازات و بازخواستی که دولت های متوالی آمریکا با نادیده گرفتن قانون بین المللی و دوگانگی آشکار مواضع، برایش ایجاد کرده‌اند، بهره برداری می‌کند.

در این بیانیه آمده است: سوریه در عین اینکه بر حمایت خود از ملت فلسطین تاکید دارد و بر حقش در تشکیل کشور مستقل در اراضی خود مطابق قطعنامه‌های شورای امنیت و مجمع عمومی و عضویت کامل در سازمان ملل تاکید دارد، از کشورهای عضو این سازمان می خواهد که اقدام عاجلی برای توقف جنایات و تجاوزات اسرائیل و بازخواست آن به عمل آورند و در راستای اجرای قطعنامه‌های سازمان ملل در پایان اشغال اراضی عربی از سوی اسرائیل و در راس آنها قطعنامه های 242، 338 و 497 گام بردارد.

 در یورش روز گذشته صهیونیست‌ها به جنین در کرانه باختری شماری از فلسطینی‌ها به دست نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند.

حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه و پاسخ راکتی مقاومت
مقابله پدافندی مقاومت فلسطین با تجاوز صهیونیست‌ها/ تل‌آویو کدام مناطق غزه را هدف قرار داد؟
واکنش حماس و جهاد اسلامی به حمله صهیونیست‌ها به غزه

 

انتهای پیام/

- لینک کوتاه این مطلب

» تـسنــیــم نــیوز
تاریخ انتشار:7 بهمن 1401 - 15:59

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد