بیانیه پایانی تظاهرات مردم صنعاء: آماده حضور در میدان نبرد مستقیم با اشغالگران صهیونیست هستیم

مردم صنعاء با برگزاری تظاهرات گسترده در حمایت از مردم و مقاومت فلسطین تاکید کردند: ما آمریکا را شریک اساسی رژیم صهیونیستی در تجاوز به غزه می‌دانیم.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری ، تظاهرات گسترده مردم صنعاء با عنوان «انتقام آزادگان»(نام نبرد مقاومت فلسطین در برابر تجاوزات پنج روزه اشغالگران) برای اعلام حمایت از ملت و مقاومت فلسطین برگزار شد.

بیانیه تظاهرات پرشور مردم یمن: به مسئله فلسطین وفادار خواهیم ماند

در بیانیه پایانی این تظاهرات آمده است: رژیم صهیونیستی قادر به تحمل طولانی شدن نبرد نیست، جنبش های مقاومت به لطف یاری خداوند در چنان سطحی از قدرت و توانمندی هستند که قادر هستند با وجود اختلاف زیاد در سطح امکانات و تجهیزات، ایستادگی کنند.

این بیانیه آورده است رژیم صهیونیستی در بازسازی قدرت بازدارندگی فروپاشیده خود شکست خورد، نبرد پنج روزه این فرسودگی را تشدید کرد و از شکنندگی و ضعف شدید این رژیم پرده برداشت.

در این بیانیه تصریح شده است: ترور فرماندهان هرگز سبب شکسته شدن اراده جنبش های مقاومت فلسطین نخواهد شد، بلکه بر عکس سبب افزایش عزم و اراده آنها خواهد شد و خون آنها چراغ راه دیگران خواهد بود.

این بیانیه افزود به جنبش‌های مقاومت اعلام می‌کنیم که شما با وحدت و انسجام خود پیروز شدیم و نبرد انتقام آزادگان را به نیابت از تمام امت اسلام انجام دادید، شما همواره پرچمدار محور مقاومت و جهاد هستید.

ما به شدت سکوت آنچه جامعه بین المللی خوانده می‌شود، در برابر جنایات دشمن صهیونیستی علیه غیرنظامیان در غزه و کرانه باختری اشغالی را محکوم می‌کنیم.

در این بیانیه تاکید شده است: ما آمریکا را شریک اساسی رژیم صهیونیستی در تجاوز به غزه می‌دانیم، همانطور که موضع خفت بار نظام رسمی عربی را تقبیح می‌کنیم.

این بیانیه آورده است: همچنان به فلسطین وفادار خواهیم ماند و برای حضور در هر مرحله از مراحل نبرد به صورت عملی و مستقیم آمادگی داریم.

در پایان این بیانیه آمده است: از ملت‌های امت اسلام می‌خواهیم به مسئولیت خود عمل کرده و با تمام توان از جنبش‌های مقاومت فلسطین و قدس و فلسطین دفاع کنند.

برگزاری تظاهرات در استان «ذمار» یمن در حمایت از مردم فلسطین

مردم یمن در استان ذمار در راهپیمایی «انتقام آزادگان» بر حمایت قاطع خود از مردم و مقاومت فلسطین تاکید و جنایات صهیونیست های غاصب علیه آنها را محکوم کردند.

انتهای پیام/

- لینک کوتاه این مطلب

» تـسنــیــم نــیوز
تاریخ انتشار:24 اردیبهشت 1402 - 17:59

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد