نتانیاهو: راهپیمایی پرچم بدون تغییر برگزار خواهد شد

نخست وزیر رژیم اسرائیل اعلام کرد که راهپیمایی جنجالی موسوم به «راهپیمایی پرچم» در قدس و مسجد الاقصی را بدون تغییری برگزار خواهد کرد.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری ، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اسرائیل که اخیرا از ترس اینکه مبادا تقابل با جهاد اسلامی به سالروز اشغال قدس شرقی کشیده و حماس را درگیر کند، تن به آتش بس سریع با جنبش جهاد اسلامی داد، مدعی شد که مراسم «راهپیمایی پرچم»، بدون تغییری برگزار خواهد شد.

راهپیمایی پرچم ( پرچم رژیم جعلی اسرائیل) روزی است که که صهیونیست ها در ژوئن 1967 (هشتم خرداد) با یورش به قدس شرقی، آنجا را اشغال کردند و این روز را «روز ارشلیم» (قدس) نامیدند.

 صهیونیست‌های افراطی هرساله در این روز اقدام به رقص و پایکوبی در مناطق اشغالی مسلمانان کرده و پرچم رژیم جعلی و اشغالگر را حمل میکنند که گاهی اقدامات آن‌ها باعث تنش در اراضی اشغالی و به تبع آن سرایت آن به نوار غزه می‌شود. گروه‌های فلسطین از چند هفته پیش درباره راهپیمایی ادعایی به صهیونیستها هشدار داده‌اند.

رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , فلسطین , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , فلسطین ,

بزرگداشت روز نکبت توسط دانشجویان فلسطینی دانشگاه تل آویو

دیروز سالروز اشغال فلسطین اشغالی بود که به روز نکبت نامیده شده است. در همین ارتباط، با فرارسیدن 75 سالگرد روز نکبت صدها دانشجوی فلسطینی دانشگاه تل آویو، این روز را گرامی داشته و بر آزادی تمامی سرزمین فلسطین از دست اشغالگران تاکید کردند.

هشدار جهاد اسلامی به اسرائیل

داود شهاب، از رهبران جنبش جهاد اسلامی با هشدار به مقامات رژیم صهیونیستی اعلان کرد هرگونه اقدام به ترور رهبران مقاومت با واکنش در عمق سرزمین های اشغالی همراه خواهد بود و گردان های قدس بدین منظور آماده هستند.

انتهای پیام/

- لینک کوتاه این مطلب

» تـسنــیــم نــیوز
تاریخ انتشار:26 اردیبهشت 1402 - 11:59

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد