تحلیلگر صهیونیست: ادعای نتانیاهو درباره ارتقای معادلات بازدارندگی دروغ است

یک روزنامه نگار برجسته صهیونیست اعلام کرد، وقتی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اعلام می‌کند که در جنگ پنج روزه اخیر با نوار غزه، توان بازدارندگی تحقق پیدا کرد، دقیقا وی در این جملات در حال دروغ گفتن است.

- اخبار بین الملل -

به گزارش سایت عبری زبان خبرگزاری پس لرزه‌های ناکامی رژیم صهیونیستی در جنگ علیه مقاومت در نوار غزه آن هم در مقابل تنها یکی از گروه‌های مبارز این منطقه یعنی جهاد اسلامی، همچنان در رسانه‌های این رژیم ادامه دارد.

برگزاری نشست جدید امنیتی در شرم الشیخ پس از جنگ 5 روزه غزه
جزئیات میانجیگری مصر برای آتش‌بس در جنگ پنج روزه غزه

ناحوم برنیاع تحلیلگر روزنامه یدیعوت احارانوت در مقاله‌ای که در شماره امروز این نشریه منتشر شد اعلام کرد: وقتی نتانیاهو اعلام می‌کند، معادلات بازدارندگی با غزه را به نفع اسرائیل دستخوش تغییر کرده، دقیقا دروغ می‌گوید، ما می‌توانیم اعلام کنیم که عکس این مسئله تحقق پیدا کرده است، زیرا ارتباطی بین آمار کشته‌ها (شهدا) در غزه و شرایط جنگ وجود ندارد.

وی افزود: تا زمانی که جهاد اسلامی قادر به شلیک روزانه صدها موشک به سوی ما باشد، و هزاران نفر از هواداران حماس و جهاد اسلامی در کرانه باختری آماده انجام عملیات باشد، ما در همان حفره‌ای قرار داریم که قبلا در آن قرار داشتیم.

این تحلیلگر صهیونیست در پایان اعتراف کرد: در سایه چنین کابینه‌ای ما محکوم به زندگی در میان جنگ‌های پیاپی هستیم، غزه بیماری مزمنی است که ما از آن بهبود نخواهیم یافت.

انتهای پیام/*

- لینک کوتاه این مطلب

» تـسنــیــم نــیوز
تاریخ انتشار:26 اردیبهشت 1402 - 20:59

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد