هشدار تشکیلات خودگردان فلسطین درباره برگزاری « راهپیمایی پرچم»

سخنگوی رسمی ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین به رژیم صهیونیستی درباره برگزاری راهپیمایی پرچم شهرک‌نشینان صهیونیست در قدس اشغالی هشدار داد.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری ، «نبیل ابوردینه» سخنگوی رسمی تشکیلات خودگردان فلسطین به رژیم اشغالگر صهینونیستی نسبت به اصرار برای برگزاری راهپیمایی پرچم در بخش قدیمی شهر قدس اشغالی هشدار داد.

ابوردینه تاکید کرد که  برگزاری این راهپیمایی تنها به تنش و انفجار اوضاع منجر خواهد شد.

وی در ادامه افزود: فراخوان شهرک‌نشینان افراطی برای یورش به مسجدالأقصی، اوضاع منطقه را شعله ور خواهد کرد و عواقب  وحشتناکی به دنبال خواهد داشت و رژیم اشغالگر مسئول کامل این تنش‌ها را برعهده دارد.

سخنگوی رسمی تشکیلات خودگردان فلسطین تصریح کرد: ملت فلسطین و رهبران آن قادر به حمایت از قدس و اماکن مقدس اسلامی و مسیحی هستند و قدس و اماکن مقدس آن پایتخت ابدی فلسطین باقی خواهد ماند.

ابودرینه از دولت آمریکا خواست موضعی روشن و صریح در قبال این اقدامات تحریک آمیز اسرائیل اتخاذ کند .

رژیم صهیونیستی طی کمتر از 5 ماه 135 فلسطینی را به شهادت رساند
جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه‌ باعث بی‌خانمانی 459 خانواده فلسطینی شد

 

پیش از این نیز مفتی مصر درباره پیامدهای خطرناک راهپیمایی تحریک‌آمیز موسوم به پرچم صهیونیست‌ها در قدس اشغالی که قرار است  امروز  برگزار شود، هشدار داد و تاکید کرد چنین تحرکی به تشدید مجدد تنش و درگیری‌ها در اراضی اشغالی منجر خواهد شد.

حماس روز چهارشنبه اسرائیل را نسبت به حماقت برگزاری «راهپیمایی پرچم» تهدید کرد، این در حالی است که اسرائیل در مقابل آخرین آمادگی‌ها برای برگزاری این راهپیمایی را در روز پنج شنبه انجام می‌دهد.

راهپیمایی پرچم به‌مناسبت سالروز اشغال بخش قدیمی قدس اشغالی توسط رژیم صهیونیستی در جنگ 1967 برگزار می‌شود. صهیونیست‌ها مدعی هستند که شهر قدس به‌صورت کامل، پایتخت این رژیم جعلی است، ولی مردم فلسطین تأکید دارند که قدس پایتخت کشور آنان خواهد بود.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی در آستانه برگزاری راهپیمایی تحریک آمیز پرچم در قدس اشغالی، این شهر را به پادگان نظامی تبدیل کرده است.

پلیس رژیم صهیونیستی به منظور تامین امنیت راهپیمایی پرچم بیش از سه هزار نفر از نیروهای خود را در شهر قدس مستقر و همچنین اقدام به نصب ایست بازرسی های سیار در شهر قدس به ویژه بخش قدیمی این شهر و محله باب العامود کرده است.

قرار است در راهپیمایی امروز  در قدس وزرا و اعضای کنست(پارلمان) رژیم صهیونیستی از جمله ایتمار بن غفیر وزیر امنیت داخلی این رژیم نیز مشارکت داشته باشند.

برخی از محافل رسانه‌ای رژیم صهیونیستی هم اعلام کردند، ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از بیم واکنش‌های سخت مقاومت، در دل شب و بدون حضور رسانه‌ها وارد مسجد الاقصی خواهد شد و این مراسم را انجام خواهد داد.

شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی هم پیش از این پیش بینی کرده بود، واکنش گروه‌های مقاومت به راهپیمایی پرچم بسیار شدید باشد.

انتهای پیام/

- لینک کوتاه این مطلب

» تـسنــیــم نــیوز
تاریخ انتشار:28 اردیبهشت 1402 - 9:59

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد