سفر هیئت صهیونیستی به قاهره برای تحقیق درباره عملیات مرزی

یک هیات نظامی از رژیم اسرائیل راهی قاهره شده است تا با طرف‌های مصری ابعاد مختلف عملیات شهادت طلبانه‌ی یک سرباز مصری را بررسی نماید.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری ، با گذشت چند روز از عملیات شهادت طلبانه‌ی «محمد صلاح ابراهیم»، سرباز 22 ساله‌ی مصری که منجر به کشته شدن 3 نظامی رژیم اسرائیل شد، هیئتی نظامی از مقامات این رژیم راهی قاهره شده است تا تحقیقات خود درباره‌ی این عملیات استشهادی را تکمیل نماید.

به گزارش سایت خبری عربی 21، در راس این هیات که دیروز یکشنبه وارد مصر شد ژنرال صهیونیست «الیعاذر طولدنو» قرار دارد و سرتیپ صهیونیست «آوری دورین»، فرمانده واحد موسوم به "تیفل" و تعداد دیگری از مسئولین اطلاعاتی اسرائیلی او را همراهی می‌کنند.

در همین راستا آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در توئیتی از آغاز تحقیقات مشترک اسرائیلی– مصری از همان روز وقوع عملیات خبر داد. به گفته این مقام صهیونیست تحقیقات از همان روز عملیات تاکنون بی‌وقفه ادامه داشته است و هر دو طرف تا حصول نتیجه‌ای روشن به انجام این تحقیقات پایبند خواهند ماند.

در تاریخ 3 ژوئن رسانه‌های خبری از وقوع یک عملیات شهادت طلبانه در مرزهای مصر و فلسطین اشغالی خبر دادند. در جریان این عملیات که منجر به شهادت محمد صلاح ابراهیم سرباز ارتش مصر شد و رسانه‌های رژیم صهیونیستی از آن به عنوان عملیاتی خونبار یاد کردند، 3 نظامی صهیونیست به هلاکت رسیدند.

بعد از این عملیات و بالا گرفتن بحث‌ها در داخل رژیم صهیونیستی درباره شکاف‌های امنیتی این رژیم، بنیامین نتانیاهو نیز اذعان کرده بود که این عملیات بسیار خطرناک و بی‌سابقه بوده است. نخست وزیر رژیم صهیونیستی در هفته گذشته نیز جهت پیگیری تحقیقات درباره این عملیات شهادت طلبانه با رئیس جمهور مصر ژنرال السیسی گفتگوهایی صورت داده بود.

ادای احترام اعضای پارلمان عرب به نظامی شهید مصری

انتهای پیام/

- لینک کوتاه این مطلب

» تـسنــیــم نــیوز
تاریخ انتشار:22 خرداد 1402 - 13:59

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد