عالم برجسته بحرینی اقدام سفارت آمریکا در ترویج همجنس‌گرایی را محکوم کرد

یک عالم برجسته بحرینی حمایت سفارت آمریکا در بحرین از همجنس‌گرایی را محکوم کرد و  سکوت در برابر آن را جایز ندانست.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری ، آیت الله سید «عبدالله الغریفی» عالم برجسته بحرینی طی سخنانی در مسجد امام صادق (علیه السلام) حمایت سفارت آمریکا در  بحرین از  همجنس گرایی و تلاش برای گنجاندن آن در جامعه بحرین را محکوم کرد.

 وی در سخنانی اعلام کرد که ترویج همجنس گرایی در این کشور که ارزش‌های اسلام را گرامی می دارد، جنایت بزرگی است که نمی‌توان سکوت کرد. ما به شدت از همه انسان‌هایی که  در برابر این چالش وقیحانه که نقض آشکار ارزش‌های اخلاقی و مذهبی است، برخاستند، قدردانی می‌کنیم.

عالم برجسته بحرینی در ادامه افزود: ترویج همجنس‌گرایی جنایت علیه بشریت است، زیرا با ارزش‌های فرهنگی، اصول و دین در تضاد است و غربی‌ها در ایالات متحده آمریکا، انگلیس، فرانسه و دیگران باید خود را به ترویج چنین ارزش‌های نابهنجار و مردود، در کشورهای خود و در میان مردم آنها، نه در کشورهای ما اکتفا کنند.

علامه الغریفی تصریح کرد که مردم بحرین به آنها اجازه نخواهند داد که این گونه افکار فاسد و پوچ اخلاقی را ترویج کنند، این بدترین چیزی است که فرهنگ غرب تولید کرده و در تلاش است در بحرین، سرزمین ارزش‌ها، آرمان ها و اخلاقیات ترویج کند.

وی  از علت اصرار دولت‌های غربی و آمریکا بر ترویج چنین افکار ناهنجار و پوچ در جوامع مسلمان با وجود مخالفت  جوامع سیاسی، ارگانهای رسمی و نهادهای حقوق بشری و مردمان باتعصب تعجب کرد .

علامه الغریفی  تاکید کرد که سفارت آمریکا در پی این فراخوان عذرخواهی رسمی صادر نکرد و  مقامات بحرینی مسئول آن هستند.

خشم مردم بحرین از رواج همجنس‌گرایی توسط سفارت آمریکا در منامه

وی در پایان  خواستار مداخله فوری برای توقف این تبلیغات مغایر با ارزش‌ها و هویت مردم بحرین شد.

چند روز گذشته رسانه‌های مخالف دولت آل خلیفه اعلام کردند که ملت بحرین خشم خود را از توئیت و پست منتشر شده در صفحات مجازی سفارت در حمایت از همجنس‌گرایان ابراز می‌دارند.

به گفته این رسانه‌ها این رفتار سفارت آمریکا اعتراضات مردمی و نمایندگان مجلس بحرین را به همراه داشته و علاوه بر اعتراضات مردمی نمایندگان پارلمان هم از وزارت خارجه خواستند تا نسبت به این رفتار موضع گیری کند.

مجلس نمایندگان بحرین ضمن اعلام مخالفت خود و تقبیح این اقدام سفارت آمریکا در حمایت از گسترش همجنس‌گرایی در بحرین آن را اقدامی تحریک آمیز برای جامعه بحرین، فرهنگ و آداب و رسوم آن دانست.

آیت‌الله «عیسی قاسم» رهبر معنوی شیعیان بحرین  نیز  با انتشار توییتی تاکید کرد که  سیاسیون در بحرین –اگر نمی‌دانند- بدانند که بحرین سرزمین و ملتی بی‌دین نیست و مثل آمریکا و اسرائیل نامشروع نیست و دین آن اسلام است.

وی در ادامه تاکید کرد که پایه‌ها و روبنای اسلام کاملا مشخص هستند و بحرین همواره برای ثباتش به رعایت دین و مردمش به رعایت حقوقشان نیاز دارند.

انتهای پیام/

- لینک کوتاه این مطلب

» تـسنــیــم نــیوز
تاریخ انتشار:22 خرداد 1402 - 13:59

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد