نشست «اسرائیل و اپوزیسیون ایران» برگزار می‌شود

با همکاری خبرگزاری و مؤسسه مطالعات و تحقیقات بین‌المللی ابرار معاصر تهران نشست «اسرائیل و اپوزیسیون ایران» برگزار می‌شود. هدف از این نشست بررسی موضوع آشکارشدن روابط این رژیم با برخی چهره‌های ضد ایرانی و پیامدهای آن بر منطقه غرب آسیا است.

- اخبار بین الملل -

به گزارش خبرنگار حوزه بین‌الملل خبرگزاری ، فردا، 23 خرداد 1402 نشست «اسرائیل و اپوزیسیون ایران» با همکاری مشترک خبرگزاری و مؤسسه مطالعات و تحقیقات بین‌المللی ابرار معاصر تهران برگزار می‌شود.

محور اصلی این نشست «آشکارسازی روابط رژیم صهیونیستی با اپوزیسیون و تجزیه‌طلبان و پیامدهای آن بر بی‌ثبات‌سازی منطقه غرب آسیا» است که ذیل آن موضوعاتی همچون «واکاوی نوع نگرش رژیم صهیونیستی به ایران و منطقه غرب آسیا از منظر رقابت‌های ژئوپلتیکی و ژئواکونومیکی»، «تأمل پیرامون شیوه‌های جدید دشمنی و مبارزه رژیم اشغالگر قدس با ایران اسلامی»، «جریان‌شناسی اپوزیسیون جمهوری اسلامی ایران از منظر نوع نگرش و رابطه با رژیم صهیونیستی», «مقایسه تطبیقی میان مواضع و رویکرد تهران درباره مسائل عربی و اسلامی منطقه در پیش و پس از انقلاب اسلامی» و «بررسی پیامدهای عادی‌سازی رابطه کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی» از محورهای سخنرانی کارشناسان حاضر در این نشست خواهد بود.

در این نشست، «امیر سرتیپ خداداد فلاح» معاون سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، «دکتر مجتبی فردوسی پور» رئیس گروه غرب آسیای مرکز مطالعات وزارت امور خارجه و سفیر سابق ایران در اردن، «دکتر حسین کنعانی‌مقدم» فعال سیاسی و کارشناس مسائل راهبردی و نظامی، «دکتر عابد اکبری» کارشناس مسائل بین‌الملل و مدیرعامل موسسه مطالعات و تحقیقات ابرار معاصر، «دکتر جهانبخش محبی‌نیا» نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و کارشناس بین‌الملل، «دکتر علی عبدی» کارشناس اسرائیل و پژوهشگر حوزه امنیت سخنرانی خواهند کرد.

دبیر علمی این نشست «دکتر حسین آجورلو» مدیر گروه غرب آسیا و شمال آفریقای موسسه ابرار معاصر است.

این نشست از ساعت 8 الی 12 در محل بزرگراه شهید سلیمانی، بلوار نلسون ماندلا، مجموعه فرهنگی عباس آباد، جنب گنبد مینا، مرکز همایش سپهر برگزار می‌شود.

ورود برای عموم علاقمندان آزاد است.

انتهای پیام/

- لینک کوتاه این مطلب

» تـسنــیــم نــیوز
تاریخ انتشار:22 خرداد 1402 - 17:59

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد