سرایا القدس: مقاومت علیه اشغالگران ادامه خواهد داشت

جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که مقاومت و اقدام نظامی علیه اشغالگران در کرانه باختری تا توقف ترورها ادامه خواهد داشت و دشمن صهیونیست عاجر از مقابله با مقاومت مردم فلسطین است.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری ، سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در بیانیه‌ای از اقدام گردان جنین (زیرمجموعه خود) در مقابله با تجاوز و یورش امروز نظامیان رژیم اسرائیل به اردوگاه جنین تقدیر و تشکر کرد.

سرایا القدس با بیان اینکه دو تن از رزمندگان خود به نام‌های «قسام ابوسریه و قیس جبارین» در این یورش به شهادت رسیدند،  گفت که «اقدام دلاورانه قهرمانان ما در گردان جنین ناتوانی اسرائیل در برابر اصرار فلسطینیان بر ادامه نبرد تا نابودی اشغالگران را نشان می‌دهد.»

سرایا القدس عملیات مقاومت امروز را «بأس الأحرار» نامید و گفت که این عملیات ارتش اسرائیل را در کمین موفق گرفتار کرد که منجر به زخمی شدن بلافاصله نظامیان صهیونیست و وارد آمدن خسارت به تجهیزات زرهی آن‌ها شد.

مقاومت مسلحانه ادامه خواهد داشت

شاخه نظامی جهاد اسلامی تأکید کرد که اقدام نظامی در کرانه باختری علیه متجاوران و اشغالگران هرگز متوقف نخواهد شد و تا زمانی که به سیاست ترور خود ادامه می‌دهند، باید منتظر عملیات بیشتر علیه خود باشند.

در جریان یورش نظامیان رژیم اسرائیل به جنین و اردوگاه آن برای بازداشت مبارزان فلسطینی، چند خودروی نفربر آن‌ها در کمین افتاد و بنا به اعتراف آن‌ها حداقل هفت نفر زخمی شدند. بنا به گفته جهاد اسلامی شش خودرو در کمین مبارزان فلسطینی افتاده و بیش از این تعداد از صهیونیست‌ها زخمی شده‌اند. صبح امروز دو بالگرد برای انتقال نظانیان زخمی شده اعزام شده بود.

کرانه باختری , جنبش جهاد اسلامی ,

از کار افتادن چند خودروی زرهی و نفربر در یورش امروز بازتاب رسانه ای بین فلسطینیان و صهیونیستها  و حتی منطقه داشته است. برخی ایجاد کمین در مسیر صهیونیستها را به جنوب لبنان تشبیه کردند که در آن ارتش اسرائیل به تحمل خسارت سنگین در نهایت مجبور شد، لبنان را با فضاحت ترک کند.

وزارت بهداشت فلسطین دقایقی پیش از افزایش شمار شهدا و زخمی‌های امروز یورش نظامیان رژیم اسرائیل به اردوگاه جنین به ترتیب به 5 شهید و 91 زخمی خبر داد که حال 15 تن از آن‌ها وخیم است.

مصر یورش نظامیان اسرائیل به جنین را محکوم کرد

وزارت خارجه مصر در بیانیه‌ای یورش نظامیان ارتش رژیم اسرائیل به اردوگاه جنین را که منجر به شهادت پنج نفر و زخمی شدن بیش از 90 تن شده است، محکوم کرد.

درگیری‌ها از صبح امروز شروع شده و همچنان به شدت ادامه دارد. شدت درگیری‌ها طوری است که خبرنگارانی که برای پوشش تحولات به محل درگیری رفته‌اند، پشت دیوارها پناه گرفته‌اند.

کمین مبارزان فلسطینی علیه اشغالگران در جنین/ 7 نظامی صهیونیست زخمی شد

انتهای پیام/

- لینک کوتاه این مطلب

» تـسنــیــم نــیوز
تاریخ انتشار:29 خرداد 1402 - 17:00

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد