گام‌های لغزان منامه در مسیر تقویت روابط با رژیم صهیونیستی

پس از دیدار مقامات بحرین و رژیم صهیونیستی، «احمد الانصاری»، مدیر اجرایی بیمارستان های دولتی بحرین با سفر به فلسطین اشغالی، از وزارت بهداشت این رژیم بازدید کرد.

- اخبار بین الملل -

به گزارش سایت عبری خبرگزاری ، مقامات بحرینی و رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در منامه در زمینه توسعه روابط و همکاری‌های دوجانبه سیاسی و امنیتی و اقتصادی به بحث و رایزنی پرداختند.

به گزارش خبرگزاری بحرین، «عبدالله بن احمد آل خلیفه»، معاون وزیر خارجه بحرین و «الیزا بن نون»، مدیر سیاسی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در جریان دیدار خود در منامه به بررسی راهکارهای تقویت همکاری های دوجانبه سیاسی، امنیتی و اقتصادی پرداختند.

همزمان «احمد الانصاری»، مدیر اجرایی بیمارستان های دولتی بحرین با سفر به سرزمین های اشغالی از وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی دیدار کرد.

الانصاری در این بازدید که «خالد الجلاهمه»، سفیر بحرین در سرزمین‌های اشغالی نیز حضور داشت، ضمن دیدار با «عوشر سولومون»، مدیر روابط بین الملل وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی، با امضای یادداشت تفاهم بر ضرورت تقویت همکاری‌های مشترک میان منامه و تل آویو تاکید کرد.

تظاهرات بحرینی‌ها علیه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی
مسئول سابق بحرینی: روابط با رژیم اسرائیل یک اشتباه تاریخی و راهبردی است

دولت بحرین با همراهی امارات متحده عربی در سپتامبر 2020 توافق سازش با رژیم صهیونیستی را در کاخ سفید به امضا رساند تا بدین شکل روابط دیپلماتیک میان منامه و تل آویو برقرار شود.

انتهای پیام/

- لینک کوتاه این مطلب

» تـسنــیــم نــیوز
تاریخ انتشار:30 خرداد 1402 - 12:59

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد