گردان‌های القسام: خود را برای نبردی بسیار طولانی با دشمن صهیونیستی آماده کرده‌ایم

(بسم الله الرحمن الرحیم)

گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس در بیانیه‌ای با بیان اینکه این جنبش خود را برای نبردی بسیار طولانی با دشمن صهیونیستی آماده کرده است، تاکید کرد که برای اشغالگران غافلگیری‌های جدیدی خواهیم داشت.

 

«ابو عبیده»، سخنگوی گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که این گردان‌ها خود را برای نبردی بسیار طولانی با دشمن صهیونیستی آماده و تاکید کرد که این اشغالگران نخواهند بود که پایان جنگ یا شکل و شروط آن را مشخص خواهند کرد.

ابو عبیده افزود: ما جنگ و تجاوز را آغاز نکردیم و این دشمن بود که تهدیدها و وعده و عیدها را آغاز و سپس آنها را به تجاوز تبدیل کرد و حال که جنگ را آغاز کرده، پایان آن و شروط و شکل آن را نمی‌تواند، مشخص کند.

وی تاکید کرد که ما خود را برای نبردی بسیار طولانی و نه براساس آنچه فرماندهان دشمن صهیونیستی گفته‌اند، برای یک هفته یا 10 روز یا چند هفته، بلکه برای نبردی بسیار بسیار طولانی آماده کرده‌ایم.

ابو عبیده در ادامه تاکیدات خود افزود: کشتار شهروندان بی‌دفاع و زنان و کودکان و تخریب خانه‌ها، تنها عزم ما را برای ادامه مبارزه و مقاومت در برابر دشمن بیش از پیش جزم می‌کند و بدون تردید پاسخ ما به دشمن صهیونیستی دندان شکن‌تر خواهد بود.

وی در پاسخ به تهدیدات موشه یعلون، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مبنی بر آغاز عملیات زمینی علیه نوار غزه گفت: ما را به آن چیزی تهدید می‌کند که انتظار آن را می‌کشیم.

گردان‌های القسام در پایان تاکید کرد که آنچه تاکنون از این گردان‌ها مشاهده شده تنها گوشه‌ای کوچک از توانمندی‌های این جنبش است.

  • فارس

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:20 تیر 1393 - 13:02

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد