روز شمار جنگ 33 روزه / «رعد 1» کابوسِ «فرزندانِ یهودا» +فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)
آن چه خواهید دید، بریده‌هایی است از اخبارِ شبکه تلویزیونی «المنار»(ارگان رسمی «حزب الله لبنان») در دومین روز از «عملیات وعده صادق».
روز چهارشنبه، 22 تیر ماه 1385 شمسی، برایر با 16 جمادی الثانی 1427 قمری (13 جولای 2006 میلادی) شاخه ی نظامی «حزب الله لبنان» موسوم به «مقاومت اسلامی لبنان» تحت فرماندهی «حاج عماد مغنیه» معروف یه «حاج رضوان»، عملیات خود را علیه اشغال گران صهیونیست، دنبال می کند. روز گذشته، دو سرباز اسراییلی از مناطق مرزی«فلسطین اشغالی» توسط «مقاومت اسلامی لبنان» به اسارت گرفته شدند و «سید حسن نصرالله» اعلام نمود که هبچ راهی برای بازگشت آنان وجود ندارد، الا مذاکره‌ی غیر مستقیم و تبادل آنان با اسرای لبنانی در بندِ «رژیم تل آویو».
 
[محتوای فیلم]

در ابتدا اخباری مربوط  به انهدام یکی از ایستگاه های فرعی شبکه‌ی «المنار» در ضاحیه (ساعت 9 و پنج دقیقه صبح) و «بعلبک» و «مارون الراس» و ایستگاه رادیویی «حزب الله» موسوم به «اذاعه النور» توسط جنگنده های ارتش  صهیونیستی گزارش می شود. بعد از آن، گفتگو با مردم لبنان درباره واکنش آنان در قبال تهاجمات اسراییل. سپس، گزارشی از تدفین یک خانواده در روستای «الدویر» که روز گذشته، بر اثر بمب‌باران ارتش صهیونیستی یک جا به شهادت رسیدند. حجت الاسلام والمسلمین، «سید عادل عکاش» و همسر و نه فرزندش، همگی با اصابت موشک های اسراییلی، شربت شهادت نوشیدند.  خبر بعدی مربوط است به مقابله به مثل «مقاومت اسلامی» و حملات موشکی مقاومت به «پایگاه هوایی جبل نیرون» با موشک های «رعد1» و موشک باران شهرک های صهیونیست نشین شمالِ «فلسطین اشغالی» و گزارشی از انهدام پل های ارتباطی اصلی بیروت و جنوب لبنان توسط اسراییل و بمب باران فرودگاه «رفیق حریری» توسط صهیونیست ها. در پایان، تصاویری از اصابت موشک مقاومت به میدان مرکزی شهر «نهاریا» در «فلسطین اشغالی» نمایش داده می شود.


دانلود


  • مشرق
شادی ارواح طیبه ی شهدای جنگ 33 روزه لبنان، صلواتی هدیه کنید

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:22 تیر 1393 - 0:08

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد