مأموریت شبکه های وهابی برای تئوریزه کردن جنایات «داعش» +فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)
همزمان با ظهور نوتکفیریان "داعش" در عراق و بازتاب خشونت افسارگسیخته آنان در سطح جهان، شبکه های وهابی فارسی زبان در موضعگیری دچار تناقض و سرگردانی شدند.

مأموریت شبکه های وهابی برای تئوریزه کردن جنایات «داعش» +فیلم

 

شبکه های وهابی فارسی زبان و در رأس آنها شبکه "کلمه" می کوشند خود را منجیان و دوستداران اهل سنت جا بزنند و برنامه های خود را در راستای اصلاح عقیدتی این مذهب اسلامی جلوه دهند.

 

موضع این شبکه ها در فتنه سوریه، علیه نظام مردمی حاکم و به نفع تروریست های تکفیری بود. آن ها از طریق جنگ رسانه ای و عملیات روانی و انتشار اخبار دروغ، قضایا را وارونه نمایش می دادند و تکفیری ها را مظلوم به تصویر می کشیدند.

شبکه های یادشده با سوءاستفاده از ساختار تک حزبی سوریه، مخاطبان خود را با این ادعا می فریفتند که یک دیکتاتور سکولار، مردم آزادیخواه و اسلامگرایان معترض را سرکوب می کند!

 

اما همزمان با ظهور نوتکفیریان "داعش" در عراق و بازتاب خشونت افسارگسیخته آنان در سطح جهان، این شبکه های وهابی در موضعگیری دچار تناقض و سرگردانی شدند. زیرا افکارعمومی نمی پذیرفت که یک اقلیت ناچیز با عقبه مشکوک، چنین حجمی از جنایت، قساوت، آشوب و ناامنی را به یک کشور مستقل با دولتی برخاسته از آرای عمومی تزریق کند.

در این میان رفتارهایی از جانب عناصر داعش مشاهده شد که در تضاد آشکار با تعالیم اولیه دین مبین اسلام بود و نقاب شریعت را از چهره تاریک این جماعت مزدور کنار زد.

 

همین مسأله موجب شده است که شبکه های وهابی فارسی زبان به موضعگیری های ضدونقیض وادار شوند؛ ضمن اینکه در نهایت نمی توانند حمایت وقیحانه خود از گروه های تکفیری را پنهان سازند.

به عبارت دیگر، عقاید «ابن تیمیه» ای آن ها مبنی بر مشرک بودن تمام مذاهب اسلامی بغیر از وهابی ها، چاره ای برایشان باقی نگذاشته که در کنار تکفیری های داعش قرار بگیرند و جنایات وحشیانه آنان را تئوریزه کنند.


دانلود

  • جام

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:23 تیر 1393 - 17:20

نظر شما...
    • ابوماجد

      مرگ بر رافضی های کثیف
      سلام بر داعش و دلاورمردان مجاهد
    • مهاجر

      نقل قول: ابوماجد
      مرگ بر رافضی های کثیف
      سلام بر داعش و دلاورمردان مجاهد

      گور پدر تو د دایش بی دینا
    • هادی

      ضمن عرض تشکر از سایت خوب و زیباو پر مفهومتان
    • خادم

      دیگر حنای جنایتکاران تحت نام دین رنگی ندارد ، اگر دینی که شما مدعی آن هستید ، و نمونه عینی آن گروههای جنایتکار خبیث داعش بعثی النصره بوکو حرام طالبان و القاده میباشند ، از این دین شما بیزاریم ، ما ایرانیان به دین مبین اسلام که دین رفعت ومهربانی برادری وبرابری وعدالت هست پایبند بود ه و هستیم . عذاب الله منتقم بر سران وهابی ملحد جنایتکار . ننگ بر شما .
    • مهمان رضا

      آخه بیچارۀ وهابی خود فروخته داعش خودت را هم بگیره زنده نمی ذاره حالا از داعش دفاع کن
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد