کاریکاتور / چادری های بی حجاب!

(بسم الله الرحمن الرحیم)
غفلت برخی از خانم های چادری از مفهوم متعالی حجاب، بی حجابی مدرنی را ایجاد می کند که در آن نه تنها اصول اولیه حجاب که " پوشش کامل بدن و عدم خودنمایی" است را شامل نمی شود، بلکه با ترکیب این بدحجابی با آرایش و رفتارهای زننده، حرمت این پوشش را نیز زیر سوال می برند.


- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:24 تیر 1393 - 15:27

نظر شما...
    • مصطفی

      بد راهی جوانای ما پیش گرفتند. قلیون و رفیق بازی و کم عقلی در جوانای ما بسیار زیاد شده. اصلا قدرت تشخیص خوب از بد خیلیا دیگه ندارند. وعده شیطان که به خداوند در قرآن گفت داره به واقعیت تبدیل میشه. کاری میکنم که یک انسان هم عبادتت نکند مگر عده ای قلیل از مومنین . خدایا ای کاش ماهم از اون عده ی قلیل باشیم. اکثریت نادان هستند. جوونارو میبینی سوار ماشین شدند به گشت زنیو ولگردی مثل تیر زهر آلودی تو قلب آدم میره که واقعا داریم به کجا میریم. این پدیده ی اوباش گری در جوونای تهرانی بیشتر از شهرستان ها است. مایه تاسف که اینقدر انسان ها کم شعور و بی سواد هستند. دختر میشناسم فوق لیسانس ازش پرسیدم کانادا کجاست میگفت یکی از ایالت های امریکاست. بعد پرسیدم جام جهانی تو برزیله میگفت همون جنوب اروپا هست. یعنی یک مشت مزخرفات تو این دانشگاهها خوندید ولی سواد در حد همون شعبان بی مخ است. همه دکتر مهندس ولی نمره ی انسانیت صفره
    • مصطفی

      1-سایت بی درو پیکر و اصولا خرافی
      2-تمامی نظریا ت مغایر ادب و سنت ایرانیست
      3- حتک حرمت در این سایت پیزوری به وفور دبده میشود
      3
    • سعیده

      خیلی مطلب خوب و تاثیرگزاری بود.
      چه قدر خوب میشد اگه این کاریکاتور به صورت یک پوستر بزرگ در سطح شهر و مترو ها نصب میشد.
      اون وقت خیلی ها از کارشون خجالت می کشیدن!!!
      به ذهنم رسید که خوبه این کاریکاتور را در اندازه کارت کوچک تکثیر کنیم و در قالب امر به معروف و نهی از منکر مکتوب به همراه یک هدیه کوچک یا چند عدد شکلات خوشمزه به این خانم های چادری بد حجاب بدیم.فکر می کنم تاثیر خیلی خوبی داشته باشه!
      هر کس میتونه،حتما این کار رو انجام بده!
      یا علی مدد
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد