مسئول خون این جوان سوری کیست +فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)


در عین حال که هتل «امیه» در شهر دمشق شاهد برگزاری کنفرانس «نجات ملی سوریه» توسط «هیئت هماهنگی ملی معارضان سوریه» و با مشارکت 20 حزب، جریان و تشکل معارض با حضور سفرای کشورهای ایران، روسیه و چین و کاردار مصر در دمشق بود، تروریست‌ها در نزدیکی‌های این هتل بمبی را در کنار پل حافظ اسد معروف به «جسر الرئیس» منفجر کردند که منجر به خلق صحنه‌ای دلخراش و تاسف بار شد.




جوان سوری که بر اثر اصابت ترکش جان باخت

برای دانلود فیلم اینجا کلیک کنید


در این حادثه یک جوان سوری که از کنار پل در حال گذر بود، دچار حداثه دلخراشی شد و جان باخت. اصابت ترکش‌های بمب به زیر گلوی وی به گونه‌ای منجر به فوران خون شد که لحظاتی بعد در محل جان باخت و نیروهای مردمی «جیش الشعبی» که در محل حاضر بودند، نیز نتوانستند وی را نجات دهند.


افراد مسلح از کشتن مردم بی‌گناه سوریه چه سودی می‌برند و چرا حامیان آنها که مدعی دموکراسی و خیزش مردمی برای نجات سوریه هستند، با دیدن این صحنه‌ها باز هم سکوت کرده‌اند و وانمود می‌کنند این اقدامات برای نجات مردم سوریه است.


 تنها هدف انتشار این تصاویر نشان دادن ماهیت اصلی گروه‌های مسلحی است که زیر نظر مخالفان خارج‌نشین سوریه در ترکیه فعالیت می‌کنند و با حمایت رسمی و غیررسمی آمریکا، فرانسه، ترکیه، عربستان سعودی، قطر و دیگر متحدان غربی و عربی وارد خاک سوریه شده‌اند و با انواع سلاح‌های سبک و نیمه‌سنگین و بمب و بسته‌های انفجاری علیه ملت،‌ دولت، حاکمیت، تمامیت ارضی و امنیت ملی سوریه می‌جنگند و برخی نهادهای بین‌المللی تحت کنترل آمریکا مقابله ارتش سوریه با این عناصر را خشونت علیه معترضان می‌نامند و خواستار توقف آن هستند.


به کاربرانی که نمی‌توانند مشاهده تصاویر دلخراش را تحمل کنند، پیشنهاد می‌شود از دیدن این تصاویر خودداری کنند.


 




  • منبع: فارس

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:4 مهر 1391 - 13:12

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد