بالاخره تکلیف آکادمی گوگوش 2014 ، مشخص شد! +تصاویر

(بسم الله الرحمن الرحیم)
اگر مدیر شبکه من و تو می دانست که موافقت با این پروژه مخالفین و منتقدین تلویزیونش را چندین برابر می کند هیچگاه دست به چنین اشتباه فاحشی نمی زد.

بالاخره تکلیف آکادمی گوگوش 2014 ، مشخص شد! +تصاویر

 

زمانی که مدیریت شبکه لندن نشین من و تو، پروژه " سمت نو " را با انتقال تارا آغداشلو، از بی بی سی کلید زد، می خواست تا در کسادی برنامه هایش، مخاطبین از دست رفته خود را بازگرداند اما هیچگاه فکر نمی کرد که این برنامه به یکی از منفورترین برنامه های تلویزیونی تبدیل شود.

 

شاید به جرأت بتوان برنامه " سمت نو " را یکی از منفورترین برنامه های تلویزیونی دانست. برنامه ای که توسط سه مجری کم اطلاع تلویزیون من و تو اجرا می شود و درباره هر موضوعی اظهار نظر می کند.

 

اگر کیوان عباسی، مدیر شبکه من و تو می دانست که با موافقت این پروژه به مخالفین و منتقدین تلویزیونش هر روز بیش از پیش اضافه می شود، هیچگاه دست به چنین اشتباه بچه گانه ای نمی زد.

 

هجمه گسترده اعتراض ها نسبت به این برنامه بی محتوا و خسته کننده ای که یک ساعت از کنداکتور تلویزیون من و تو را اشغال کرده، مجریان " سمت نو " را بر آن داشت تا طی چند جلسه جلوی دوربین بیایند و پاسخگوی نظرهای بینندگان خود باشند.

 

 

گوشه ای از اعتراض ها به برنامه سمت نو

 

با این حال، مجریان سمت نو نه تنها به نظرها احترام نگذاشتد بلکه چندین بار اینگونه وانمود کردند که نظرهای مخالفین برایشان اهمیتی ندارد و اصلا آمده اند تا با آن ها مخالفت شود!

 

منصوره حسینی، یکی از مجریان و تهیه کنندگان برنامه سمت نو در فیسبوک خود در پاسخ به اعتراض ها و مخالفت های گسترده ای که با آنان می شود، چنین نوشت: «در پاسخ به همه کسانی که معترض اجرا، محتوا، دکور و حتی زمان و ... برنامه شده اند باید بگویم ما همه این اعتراض ها را می بینیم و می دانیم و از آن اطلاع داریم. عده ای که تعداد آنها کم هم نیست موافق برنامه " سمت نو " نیستند اما در اصل قرار نیست همه چیز طبق میل آنها باشد.»

 

 

 

 

وی که چند باری روی ایر تلویزیون من و تو آمده و با عصبانیت به منتقدین و مخالفان برنامه "سمت نو "تاخته بود، در ادامه از سرمایه گذاری مدیریت من و تو روی برنامه سمت نو پرده برداشت و چنین نوشت: «ماه ها انرژی، وقت و هزینه برنامه ای مثل آکادمی و امکانات شبکه، صرف این برنامه نشده که یک عده با چند کامنت بخواهند آن را زیر سوال ببرند.»


لینک دانلود فیلم

 

 

نکته قابل توجه اینکه به گفته منصوره حسینی، مجری تلویزیون من و تو، مدیریت این شبکه پس از تعطیلی آکادمی گوگوش 2014 ، به دليل افتضاحات اخلاقي، تمام هزینه های آن را صرف برنامه "سمت نو " کرد تا نقطه ضعف های قبل خود را برطرف کند و این برنامه به یکی از بهترین های شبکه تبدیل شود اما ظاهرا خانم حسینی جمله خودشان خطاب به منتقدان و مخالفان را به همین زودی فراموش کردند. جمله ای که می گوید: " در اصل قرار نیست همه چیز طبق میل آنها باشد." و برنامه ای که در نهایت شکستی دیگر را در کارنامه شبکه نوپای من و تو ثبت کرد.

 

در پایان خاطر نشان می شود تجاوز تيام بصير از عوامل من و تو به يکي از دختران برگزيده سال و خودکشي اين خواننده، موضوعي بود که پريسا سحرخيز- مجري جدا شده از من و تو- اقدام به افشاي آن کرد و يک رسوايي بزرگ براي من و تو به ارمغان آورد.

 

هرچند بعد از افشاي اين عمل بسیار زشت و زننده، دختر که بعدها خودکشي کرد، با تهديد و تطميع باند من و تو در روبروي دوربين قرار گرفت و اصل ماجرا را به صورت تصنعي تکذيب کرد! اما تجاوز رها اعتمادي گرداننده اصلي برنامه آکادمي و يکي از تصميم‌گيران من و تو، به پسربچه 11ساله افتضاح ديگر آکادمي بود.

 

گفتنی است آکادمي موسيقي تلويزيون بهايي من و تو که هر ساله در قالب مسابقه خوانندگي برگزار مي‌شد، براي در امان ماندن از نقد مخاطبان و به فراموشي سپردن افتضاحات اخلاقي آن، در سال 2014 برگزار نشد.

 


- لینک کوتاه این مطلب

» بولتن
تاریخ انتشار:3 شهریور 1393 - 21:55

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد