مدیر شبکه من و تو: مردم اسرائیل بهترین مردم جهان هستند!

(بسم الله الرحمن الرحیم)
استفاده شبکه من و تو از برنامه های انگلیسی و همکاری کیوان عباسی، مدیر این شبکه با کارگردانان و برنامه سازان سازمان های مختلف، سبب شده است تا این تلویزیون با استفاده از تجربیات دیگر رسانه ها، سناریوهای خود را در قالب برنامه های سرگرم کننده به مخاطبین خود القاء نماید.

به همین منظور بود که کیوان عباسی، مدیر شبکه من و تو در مصاحبه با کانال 10 اسرائیل، از همکاری شبکه من و تو با این تلویزیون دولتی در یک تولید مشترک خبر داد. 

این مصاحبه که در خبرگزاری walla اسرائیل و رسانه های دیگر این رژیم منتشر گردیده است، از اولین همکاری رسمی یک شبکه فارسی زبان با اسرائیل خبر می دهد.

در این گفتگو مسئولین کانال 10 اسرائیل نگرانی های منطقه را علت کلید زدن چنین همکاری بیان کردند و گفتند: «این همکاری بین کانال 10 اسرائیل و شبکه من و تو در تولید برنامه ای که همزمان در هر دو شبکه پخش می شود، صورت می گیرد.»

شبکه نیم کپی شده از برنامه طنز عروسکی در کانال 10 اسرائیل می باشد، اکنون با همکاری تلویزیون اسرائیلی تولید می گردد.

تولید و پخش برنامه "شبکه نیم” در من و تو که در آن جریان های مختلف سیاسی مورد حمله قرار می گیرند حاکی از ناامیدی این شبکه از پیشبرد اهداف سلطنت طلبانه خود می باشد.

 کیوان عباسی در این مصاحبه گفت: «بر این باور هستم که مردم اسرائیل بهترین مردم جهان هستند و همین واقعیت مرا واداشت تا در یک تولید مشترک با کانال 10 به توافق برسیم.»

اظهار نظر کیوان عباسی در مورد بهترین بودن اسرائیلی ها، نقطه ابهامی است برای هر ایرانی که من و تو آن را روشن می سازد. 

نکته قابل توجه اینست که شور و اشتیاق مدیر شبکه من و تو در همکاری با کانال 10 تا حدی است که مردم اسرائیل را بهترین مردم می خواند. همکاری شبکه من و تو با تلویزیون دولتی رژیم اسرائیل در حالی صورت گرفته است که مسئولین من و تو مدام ادعای خصوصی بودن این شبکه را دارند. 

گفتنی است برنامه دکتر کپی نیز برنامه مشابه شبکه نیم می باشد که به عنوان مکمل این برنامه در من و تو پخش می گردد.

 


  • منبع: جام

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:31 شهریور 1392 - 13:26

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد