وطن فروشی شبکه «من و تو» از تل آویو تا لندن + فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)
توهین های گاه و بیگاه شبکه من و تو به مردم ایران وارد فاز و مرحله تازه ای شد به طوری که حالا عریان تر از همیشه حاضرند به آن بپردازند.

وطن فروشی شبکه «من و تو» از تل آویو تا لندن + فیلم

 

اهانت به مردم ایران، فرهنگ، رسوم و عادات آنها و تکرار آن، می رود تا به یک روند عادی و معمول در شبکه انگلیسی «من و تو» تبدیل شود.

 

این مساله به قدری آشکار است که در بسیاری از برنامه ها، مستقیم و غیر مستقیم به مردم ایران توهین می شود.

 

 

"شبکه نیم" یکی از این برنامه هاست که در تلویزیون من و تو با قالب سرگرمی و طنز ارائه می شود؛ اما به دنبال اهداف مسموم "سیاست بازان" انگلیسی است. در این برنامه از کاراکتر "گوسفند" به عنوان نمادی برای نشان دادن شخصیت مردم ایران استفاده می گردد که البته در فصل اول، نقش پررنگتری در سکانس های این برنامه داشت، اما خوشبختانه با واکنش هموطنان مواجه شد و اعتراض های بسیاری را متوجه این شبکه انگلیسی کرد.

 

 

بطور مثال در قسمت 13 این برنامه، ابتدا حال و هوای خانه یک شهروند عادی ایرانی به تصویر کشیده می شود که در آن تلویزیون روشن است و اخبار سراسری ساعت 19 از شبکه یک صدا و سیما در حال پخش است. در وسط اتاق، سفره هفت سین پهن شده و بعد از اتمام اخبار، دوربین به درون اتاق و مقابل منزل متمرکز می شود و ناباورانه و به یکباره، دو گوسفند را نشان می دهد که بر سر سفره هفت سین نشسته و اخبار را تماشا می کنند!

 

 

 

 

این اقدام شبکه من و تو علی رغم توهین آشکار به ایرانیان، سنت های ایرانی مردم را نیز مورد استهزا قرار می دهد.

 

نکته قابل توجه اینست که برنامه "شبکه نیم" تلویزیون من و تو، در واقع کپی شده برنامه ای طنز و عروسکی است که کانال 10 رژیم صهیونیستی آن را تهیه کرده است. بنابراین ساخت مجموعه ای مشابه در دستور کار شبکه من و تو قرار می گیرد و بر این اساس تفاهم نامه ای بین "کیوان عباسی" مدیر شبکه من و تو، با سایتwalla ، متعلق به رژیم جعلی اسرائیل نوشته می شود تا این برنامه با همکاری تلویزیون رسمی رژیم صهیونیستی روی آنتن شبکه انگلیسی من و تو پخش گردد.

 

در این گفتگو مسئولین کانال 10 اسرائیل تحولات نگران کننده منطقه را علت کلید خوردن چنین همکاری بیان می کنند.

 

 

 

 

اما کیوان عباسی، مدیر شبکه من و تو هم به پاس این همکاری خالصانه! غاصبان سرزمین های اشغالی را بهترین مردم جهان می خواند تا در سایه این تفاهم نامه ننگین، شبکه تحت مدیریتش بارها به صورت علنی مردم ایران را گوسفند نشان دهند و به آنان توهین می نماید.

 

 

کیوان عباسی در مصاحبه ای که بعد از این تفاهم داشت، اظهار می دارد: «بر این باور هستم که مردم اسرائیل بهترین مردم جهان هستند و همین واقعیت مرا واداشت تا در یک تولید مشترک با کانال 10 به توافق برسیم.»

 

البته شاید علت دیگر توهین های شبکه من و تو عدم موفقیت آنها در جذب مخاطب ایرانی باشد که موجب شده آنها عصبانیت خود را در قالب توهین به مردم ایران بروز دهند.

 

شایان ذکر است پیش از این نیز شاهد توهین هایی از این دست از سوی شبکه های ضدانقلاب فارسی زبان همچون اهانت شبکه صدای آمریکا به مردم ایران بوده ایم.

 

 

 

 

 

 

  • جام

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:19 خرداد 1393 - 13:33
دسته : ---

نظر شما...
    • وحیدیفر

      خوب واقعیت رو به تصویر می کشه تمام حرکاتشون اثبات شده اند
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد