فیلمساز آمریکایی: برای ساخت فیلم باید با ارتش آمریکا هماهنگ باشیم

(بسم الله الرحمن الرحیم)

یک فیلمساز آمریکایی گفت: برای ساخت فیلم باید با ارتش آمریکا هماهنگ باشیم و فیلمنامه خود را به آنها ارائه دهیم و اگر در فیلمنامه موضوعی باشد که آنها را به نقد بکشد، اجازه چنین کاری را نخواهند داد.

 

ارت الیویر شهردار سابق کالیفرنیا عصر امروز -یکشنبه- در نشست هالیوودیسم و جایگاه آن در فرهگ و تمدن غرب در دانشگاه شهید رجایی ، با بیان اینکه برای ساخت یک فیلم نیازمند حمایت‌های ارتش آمریکا هستیم،‌گفت: برای این کار باید با آنها هماهنگ باشیم و فیلمنامه خود را به آنها ارائه دهیم و اگر در فیلمنامه موضوعی باشد که آنها را به نقد بکشد آنها اجازه چنین کاری را نخواهند داد.

این فیلمساز آمریکایی با بیان اینکه فیلمنامه من دچار چنین مشکلی شد و نه تنها به من امکاناتی ندادند بلکه وامی نیز برای ساخت فیلم به من داده نشد، یادآور شد: پس از آن که فیلم را با هزینه شخصی خود تولید کردم فیلم را برای همه جشنواره‌ها فرستادم که جشنواره فیلم فجر و جشنواره مقاومت اولین و آخرین جشنواره‌های دریافت کننده آن بودند.

الیویر با ذکر این نکته که در فیلم‌های وسترن سفیدپوستان خوب و سیاه‌پوستان بد بودند، اظهار داشت: امروز می‌بینیم که آدم‌های خوب یونیفرم ارتش آمریکا را به تن دارند و آدم‌های بد لباس‌های اسلامی به تن می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سر بریدن خبرنگاران آمریکایی در عراق توسط گروهک تروریستی داعش گفت: این یک فیلم مبتدیانه بود که برای کودکان ساخته شد.


- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:7 مهر 1393 - 0:47

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد