تازه ترین توهین آشکار بی بی سی به مردم ایران +فیلم و تصاویر

(بسم الله الرحمن الرحیم)
بنگاه سخن پراکنی بی بی سی وابسته به دولت انگلیس در تازه ترین دروغ پردازی خود، چند جوان ایرانی را دور یک میز، گرد هم آورد تا از زبان آنها [دقت کنید] بگوید: " دروغ گفتن خصلت ایرانی ها است پس نمی شود به آنها اعتماد کرد [!] "
شاید همگان نام گوبلز، وزیر تبلیغات دولت نازی را شنیده باشید. او چند جمله مشهور با این مضمون دارد: " مردم دروغ بزرگ را زودتر از دروغ کوچک باور می‌کنند و اگر دروغی را مکرراً تکرار کنید، دیر یا زود آن را باور خواهند کرد. دروغ هر اندازه که بزرگ تر باشد، مردم آسان تر باور می کنند. اندکی حقیقت را با بسیاری دروغ درهم آمیز و به مردم عرضه کن."

 

" دروغ بزرگ" اصطلاح و تکنیکی است در پروپاگاندا و دنیای سیاست که رسانه های غربی برای پیشبرد اهداف استعماری دولت هایشان بناچار با آن سروکار زیادی دارند.

 

چندی پیش شبکه بی بی سی فارسی با استفاده از همین ترفند عملیات روانی مدعی شد که کشور ایران جعلی است تا با این دروغ آشکار، جعلی بودن رژیم صهیونیستی را امری عادی جلوه دهد.

 

حالا در تازه ترین دست از این نوع دروغ پردازی ها، بنگاه سخن پراکنی وابسته به دولت انگلیس چند جوان ایرانی را دور یک میز، گرد هم می آورد تا از زبان آنها [دقت کنید] چنین دروغی را بگوید: " دروغ گفتن خصلت ایرانی ها است پس نمی شود به آنها اعتماد کرد [!] "

این نوع دروغ بافی علیه یک سرزمین و از زبان چند به ظاهر شهروند جوان آن شیوه ای است که با تکنیک دروغ بزرگ درهم آمیخته است و البته برنده تر از ترفند نازی ها عمل می کند.

 

به این جملات دقت کنید: " اینکه من این حرف را می زنم از تجربه شخصی من برمی آید و هم از تاریخ ایران و نگاهی که دیگران به ایرانی ها داشته اند... همین کتاب جمالزاده جمع کرده سفرنامه های مختلف را به ایران و یکسری از خلقیات ایرانی ها را معرفی کرده که بیشترش هم منفی هستند. تمام کسانی که این سفرنامه ها را نوشته اند در همه این دوران تاریخ چند خصوصیت را برای ایرانی ها برشمرده اند یکی از آنها این است که گفته اند اینها زیاد دروغ می گویند، به ایران نمی شود اعتماد کرد [!] ایرانی ها چاپلوسی زیاد می کنند، دورو اند. اینها خصوصیاتی است که وقتی با ایرانی های دیگر در میان می گذاریم به شوخی یا جدی می گوئیم ما ایرانی ها اینطور هستیم و در واقع این جزو خلقیات ایرانی هاست... خصوصیات همه این سفرنامه ها که با اقشار مختلف صحبت شده ... همشون گفتند این ها دورو هستند. ما وقتی می گوئیم ما ایرانی ها دروغ گو هستیم این در ذهن ما می رود که دروغ گفتن همچین چیز بدی هم نیست و عرف پذیرفته شده ای است."

 

 

 

مرد جوانی که همه مردم ایران را دروغگو خواند

 

 

 

یا به این عبارات که دیگر مهمان جوان شبکه لندنی بی بی سی به زبان جاری می کند: " شاهد نوعی نژادپرستی در تمام ایرانی ها هستیم. یعنی فکر می کنند از هم بهترند و با همین نگاه با تمام دنیا برخورد می کنند و خیلی هم تناقض دارند در رفتارها."

 

 

 

خانم جوانی که مدعی نژادپرستی ایرانی هاست

 

 


شما قضاوت کنید:

آیا به نظر شما یک انسان آگاه در حالت عادی راضی می شود به خود، کشور و مردمش چنین توهین هایی را نسبت دهد؟

 

 

یک سوال جدی از به اصطلاح کارشناسان جوان بی بی سی:

بنابر ادعای این جوان ها همه ایرانی ها دروغگو هستند از سویی آنها خود را ایرانی معرفی می کنند بنابراین اشکالی ندارد بر اساس سخنانشان به آنها دروغگو بگوئیم و حرف هایشان را کذب بدانیم. بنابراین نتیجه دروغگو بودن آنها این می شود که ایرانی ها دروغگو نیستند.

 

 

باطل السحری دیگر برای این ادعاها:

اخیرا در خبرها بسیار شنیده می شود که توریست های فراوانی از کشورهای غربی از ایران و زیبایی های طبیعی و تاریخی آن دیدن می کنند. نقطه مشترک تمام احساس آنها از حضور در ایران چند جمله است: ایرانی ها مهمان نوازند و ایران کشوری امن است.

عبارات فوق دقیقا نقطه مقابل آن ذهنیتی است که رسانه های غربی از ایران برای این توریست ساخته بودند و اجازه نمی دادند حقیقت ایران و مردمانش برای مردمان شان روشن شود.

با دقت به فیلم زیر نگاه کنید:


دانلود

اما نتیجه:

فهمیدن حرف این بازی و نمایش انگلیسی چندان هوش و سواد سیاسی نمی خواهد. این حرف ها ما را یاد یک سال و اندی قبل می اندازد زمانی که خانم وندی شرمن، مذاکره کننده ارشد آمریکا در 1+5 در توهینی آشکار مدعی شد: فريب و نيرنگ قسمتي از DNA ايرانيان است.

 

 

 

 

 

 

حالا هم می شود از ترتیب دادن میزگرد با حضور چند جوان در شبکه وابسته به دولت انگلیس در همان نگاه اول فهمید این حرف ها برای توجیه رفتارهای زیاده خواهانه غرب در پرونده هسته ای ایران است و مذاکرات با تیم هسته ای تنها دروغی بیش نیست.

- لینک کوتاه این مطلب

» جام
تاریخ انتشار:10 دی 1393 - 18:50

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد