ملازاده نتوانست آن روی آمریکایی خود را مخفی کند +فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)
القای این منجی گری به دنیا از طریق رسانه، مقدمه ای است برای یک جهت گیری سیاسی کثیف و آن هم اینکه حالا که ما منجی هستیم و قدرت و ثروت و تکنولوژی نجات بخش در دست ماست، پس رئیس هم ما هستیم و هرچه ما گفتیم، برای همه دنیا لازم الإجراست.


در بسیاری از فیلم های هالیوود، خصوصا در چند دهه اخیر، آمریکا منجی عالم است و در ماجراها و خطراتی که برای بخشی از بشریت و یا حتی تمام کره زمین پیش می آید، این آمریکا و تکنولوژی آمریکاست که به داد مردم رسیده و همه را نجات می دهد.

القای این منجی گری به دنیا از طریق رسانه، مقدمه ای است برای یک جهت گیری سیاسی کثیف و آن هم اینکه حالا که ما منجی هستیم و قدرت و ثروت و تکنولوژی نجات بخش در دست ماست، پس رئیس هم ما هستیم و هرچه ما گفتیم، برای همه دنیا لازم الإجراست. با همین مقدمات، آمریکا برای تمام دنیا تصمیم می گیرد و خود را کدخدای دنیا می داند.

 

اما برای تزریق این موضوع به جهانیان، فقط رسانه کافی نیست. یعنی این منادیان نجات و ریاست بشر، باید در عرصه عمل هم یک کاری و حرکتی بکنند که این ریاست به چشم بیاید و دیده شود. از همین جهت اگر در موضوعاتی مثل درگیری های منطقه و داعش که مربوط به جنگ و خونریزی است، آمریکا هیچ حرکتی از خود نشان ندهد، ماهیت اصلی و واقعی خود را بروز داده است و آن هم اینکه انسان های غیر یهودی و غیر آمریکایی و متحدان آمریکا در این عالم برای آمریکا به پشیزی نمی ارزند. اما از این جهت که خود را پدر همه می داند، مجبور است در این وقایع حضور یابد و خود را نشان دهد. البته در این راستا، رسانه های دنیا هم او را یاری می کنند که این مدیریت دیده شود. 

 

حضور امروزه امریکا در منطقه با بهانه مبارزه با تکفیر و داعش و تروریست، و پوشش خبری رسانه هایی همچون بی بی سی و صدای آمریکا، همه و همه در راستای تبلیغ همین منجی گری و کدخداییست.

 

اما در این میان، طرفداری و هم جهت شدن شبکه های وهابی با این موضوع بسیار مهم و جالب توجه است. در همین راستا شبکه "توحید" به سرپرستی عربستان صعودی و اجرای شخص "ملازاده" در جواب یکی از بینندگان خود، عامل آزادی کوبانی را آمریکا و اتحادیه اروپا دانست.

 

به هر حال ماهیت آمریکایی این افراد و شبکه های وهابی و اختلاف افکن میان اهل سنت و شیعه، همیشه مخفی نمی ماند و گاهی هم برملا می شود.


- لینک کوتاه این مطلب

» جام
تاریخ انتشار:9 بهمن 1393 - 3:24

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد