قرآن خوانی سردار سلیمانی بر سر مزار جهاد مغنیه + تصاویر

(بسم الله الرحمن الرحیم)
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران پیش از دیدار با دبیرکل حزب الله لبنان بر سر مزار شهدای حزب الله در منطقه ضاحیه جنوبی بیروت حاضر شد.

سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس در سفر به ضاحیه جنوبی لبنان با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان دیدار و شهادت تعدادی از رزمندگان حزب الله و مقاومت اسلامی را به ایشان تبریک و تسلیت گفت.

سردار سلیمانی پیش از دیدار با سید حسن نصرالله با حضور در روضة الشهیدین در منطقه ضاحیه جنوبی بیروت بر سر مزار شهید جهاد عماد مغنیه فرزند سردار حاج عماد مغنیه که دو هفته پیش به همراه ۵ نفر دیگر از رزمندگان حزب‌الله و سردار علی الله‌دادی در منطقه قنیطره سوریه به شهادت رسید با قرائت فاتحه نسبت به مقام ایشان ادای احترام کرد.

شبکه تلویزیونی المیادین صبح امروز نیز در یکی از برنامه‌های ویژه خود تصاویری از سردار سلیمانی درحال قرائت قرآن بر سر مزار شهید مغنیه منتشر کرد.

سردار سلیمانی در سفر به ضاحیه که کمتر از بیست و چهار ساعت به طول کشید با دبیرکل حزب الله درباره تحولات منطقه رایزنی کرد.

فرمانده سپاه قدس بعد از دیدار با سید حسن نصرالله به منزل شهید جهاد عماد مغنیه در ضاحیه جنوبی بیروت رفت که در آنجا مجلس ختمی در حال برگزاری بود، و شهادت جهاد را تسلیت گفت. ابوعماد پدر بزرگ جهاد مغنیه و شمار دیگری از اعضای خانواده مغنیه از سردار سلیمانی استقبال کردند.

غسان بن جدو مدیر شبکه المیادین در برنامه «خط النار» که دیشب پخش شد در خصوص دیدار سردار سلیمانی با سید حسن نصرالله گفت: این دیدار صرفا به بیان تسلیت برای شهدای حزب‌الله و ایران محدود نشد و در این دیدار درباره مسائل جاری (از جمله حمله قنیطره) صحبت و رایزنی شد.

علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز که در رأس یک هیأت ایرانی با هدف مشارکت در مراسم گرامیداشت شهدای حزب الله در روز جمعه به بیروت سفر کرده است روز گذشته بر سر مزار شهید عماد و جهاد مغنیه حاضر شد.




- لینک کوتاه این مطلب

» ابنا
تاریخ انتشار:11 بهمن 1393 - 4:08

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد