ملک عبدالله به اردن بازگشت + تصاویر

(بسم الله الرحمن الرحیم)

پادشاه اردن که در آمریکا به سر می‌برد پس از انتشار خبر اعدام هولناک «معاذ الکساسبه» سفر خود را نیمه کار گذاشته و به کشورش بازگشت.

«ملک عبدالله دوم» پادشاه اردن که در آمریکا به سر می‌برد پس از انتشار خبر اعدام هولناک «معاذ الکساسبه» خلبانی اردنی اسیر داعش سفر خود را نیمه کار گذاشته و به اردن بازگشت.

وی شب گذشته در نطقی تلویزیونی با ابراز ناراحتی خود نسبت به اعدام خلبان اردنی گفت: گروه داعش در زمره گروه‎های جنایتگار ضاله قرار دارد.

عبدالله دوم سوزانیده شدن معاذ الکساسبه خلبان این کشور به دست عناصر داعش را به مردم اردن و خانواده این خلبان تسلیت گفت و گفت: باید برای مقابله با سختی‎ها در یک صف قرار بگیریم.

پادشاه اردن اضافه کرد: در کمال ناراحتی و خشم خبر شهادت شهید قهرمان خلبان معاذ الکساسبه به دست گروه تروریستی بزدل داعش را شنیدیم. این اقدام توسط گروه جنایتکار و گمراهی انجام شد که هیچ ارتباطی با دین اسلام ندارد.

وی افزود: معاذ خلبان شجاع به خاطر دفاع از عقیده، وطن و امت خود جان خود را از دست داد و به دیگر شهدای وطن پیوست شهدایی که جان و خونشان را فدای اردن عزیز کردند. ما امروز و در پی این مصیبت در کنار خانواده شهید قهرمان معاذ قرار داریم و همچنین در کنار ملت و نیروهای مسلحمان قرار داریم.

ملک عبدالله دوم تاکید کرد: این حادثه مصیبت همه اردنی‌هاست. در این لحظات دشوار وظیفه تمامی مردان و زنان کشور این است که به صورت یکپارچه جوهره ملت اصیل اردن را در مقابله با سختی‌ها و مصیبت‌ها به نمایش بگذارند. این سختی‌ها و مصیبت‌ها جز بر توان، یکپارچگی و عزت ما نمی‌افزاید.

داعش دیروز آتش کینه خود را آشکار کرد و افراد مسلح وابسته به داعش، معاذ الکساسه خلبان اردنی را به آتش کشیدند و بدین ترتیب بار دیگر همه تعالیم اسلامی را که آن‌ها با این تعالیم بیگانه هستند به آتش کشیدند؛ اسلامی که توصیه کرده است با اسیران با مدارا رفتار شود.

گروه تروریستی داعش روز سه‌شنبه در یک فیلم ویدیویی که جهان را به لرزه درآورد، خلبان اردنی را زنده زنده به آتش کشید. عملیات زنده زنده سوزاندن افراد برای نخستین بار است که داعش از آن استفاده می‌کند.




- لینک کوتاه این مطلب

» ابنا
تاریخ انتشار:16 بهمن 1393 - 2:50

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد