گفت‌وگوی چهره به چهره با جوانان غربی درباره نامه رهبر انقلاب+تصاویر

(بسم الله الرحمن الرحیم)

نماینده سایت جبهه جهانی مستضعفین در گردهمایی اجتماعی جهانی تونس، نامه رهبر انقلاب را بین جوانان اروپایی و امریکایی توزیع و نظرات آنان را پیرامون این نامه دریافت کرد.


در ایام نوروز سال 94 جمعی از فعالان ایرانی از جمله نماینده سایت جبهه جهانی مستضعفین در "گردهمایی اجتماعی جهانی تونس 2015" که با حضور جمع کثیری از ان‌جی‌اوها و فعالان ضد استکباری و ضد امپریالیستی از کشورهای مختلف جهان در دانشگاه المنار برگزار شد، مشارکت داشتند.
در این گردهمایی بزرگ که از 5 تا 9 فروردین 94 برگزار شد، نمایندگان سازمان‌های مردم‌نهاد ایرانی فعالیت‌های مختلفی را ترتیب داده بودند؛ نماینده ما نیز علاوه بر معرفی فعالیت‌های مجموعه جبهه جهانی مستضعفین، به توزیع نامه امام خامنه‌ای بین جوانان غربی حاضر در این گردهمایی پرداخت.
همانطور که از قبل پیش‌بینی می‌شد اکثریت قریب به اتفاق جوانان غربی از نامه رهبری بی‌اطلاع بوده و در ابتدا نیز نسبت به این نامه نگاه مثبتی نداشتند؛ اما بعد از تقدیم نامه و مطالعه آن، بسیاری از این جوانان نظرات جالبی را درباره آن ارائه می‌کردند.
گفتنی است سایت جبهه جهانی مستضعفین بعد از دو سال فعالیت در حوزه بین‌الملل و آشنایی با بسیاری از فعالان و ان‌جی‌اوهای خارجی، از چندی قبل با استفاده از ظرفیت فضای مجازی تلاش کرده است تا این نامه را به مخاطبان اصلی آن برساند؛ اما در این گردهمایی فرصتی شد تا به صورت حضوری و چهره به چهره با جوانان غربی راجع به نامه رهبری به گفتگو بپردازیم.
فطرت‌های بیدار جهانیان تشنه معارف ناب گفتمان انقلاب اسلامی است و همواره فعالیت‌های کوچک ان‌جی‌اوها و گروه‌های مردمی با استقبال و تأثیرات مثبت گسترده‌ای همراه بوده است؛ مردم حرف حق را از خود مردم بهتر قبول می‌کنند تا دستگاه‌های دولتی و رسمی و این مسئله نشان می‌دهد که باید برای گسترش حضور مردم در حوزه ارتباطات بین‌الملل و گسترش گفتمان انقلاب اسلامی تلاش بیشتری شود.

 

 

 

 

 



- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:16 فروردین 1394 - 19:32

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد