تحریم سریال‌های رمضانی در کشورهای عربی

(بسم الله الرحمن الرحیم)

با نزدیک شدن به ماه رمضان و ساخته شدن ده‌ها سریال تلویزیونی در کشورهای عربی برای این ایام فعالان شبکه‌های اجتماعی در جهان عرب «کمپین تحریم گسترده سریال‌های تلویزیونی رمضان» را کلید زده‌اند.


با نزدیک شدن به ماه رمضان و ساخته شدن ده‌ها سریال تلویزیونی در کشورهای عربی برای این ایام که از آن در جهان عرب به «بهار سریال» یاد می‌شود، فعالان شبکه‌های اجتماعی در جهان عرب «کمپین تحریم گسترده سریال‌های تلویزیونی رمضان» را کلید زده‌اند.

این کمپین که تحت عنوان هشتگ «#مقاطعة_مسلسلات_رمضان»(تحریم سریال‌های رمضان) با استقبال گسترده فعالان شبکه‌های اجتماعی روبرو شده، با توجه به «تعمد هنرمندان و سازندگان سریال‌ها به عدم احترام به حرمت این ماه مبارک» و با توجه به «محتوای مخالف با حیا و عفت عمومی» به راه افتاده است.

فعالان این کمپین معتقدند سریال‌های اندکی در ماه رمضان پخش می‌شود که دارای پیام مناسب و هدف صحیحی باشد و تبلیغات سریال‌های دیگر(غیراخلاقی) میزان مشاهده سریال‌های مناسب را کم می‌کند.

فعالان این کمپین از همگان خواسته‌اند از 30 روز ماه رمضان برای اطاعت و بندگی خدا و دوری از معصیت استفاده کنند چراکه «ماه مبارک رمضان اولش رحمت، میانه‌اش استغفار و پایانش رهایی از آتش» است.



- لینک کوتاه این مطلب

» فارس
تاریخ انتشار:13 اردیبهشت 1394 - 17:50

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد