دختر داماد، ساقدوش عروس ! +فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)


شبکه من وتو در یکی از برنامه های خود گزارش داد: ماریو لوپز، کمک مجری برنامه پر طرفدار اکس فکتور در آمریکا بالاخره با دوست دختر خود ازدواج کرد.



برای دانلود فیلم اینجا کلیک کنید


من و تو افزود: این دو قبل از ازدواج خود صاحب دختری دو ساله به نام ژیا شده اند که در مراسم عروسی پدر و مادرش ساقدوش مادر خود شده است.


 شبکه من وتو ادامه داد: این دومین ازدواج ماریو بوده و اولین ازدواج او در سال 2004 صورت گرفته که پس از دو هفته منجر به جدایی شده است.


چندی پیش تهیه کننده همین برنامه که خبر فوق را در آن پخش نموده اند خاطر نشان کرد، که هدف از اطلاع رسانی درباره زندگی خصوصی شخصیت های هنری، تنها الگو سازی آنها برای جوانان ایرانی است.


سوالی که مطرح می شود این است که آیا یک جوان ایرانی با الگو قرار دادن افراد فاسدی مانند ماریو لوپز باید با داشتن رابطه نامشروع  قبل از ازدواج، دختر حاصل از این رابطه غیر اخلاقی را ساقدوش همسر خود قرار دهند؟ آیا این است کرامت انسانی که شبکه من وتو سنگ تبلیغ آن را به سینه می زند؟ آیا افرادی فاسد از قبیل ماریو لوپز، لیاقت الگو شدن جوانان برومند ایرانی را دارند؟ آیا پخش چنین گزارش هایی به جز گمراه کردن جوانان از مسیر زندگی هدف دیگری را نیز دنبال می کند؟




  • منبع: جام نیوز

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:16 آذر 1391 - 21:14

نظر شما...
    • مصطفی

      ازدواج یک حکم الهی و دینی است. انسانها با قوانین الهی بازی میکنند. همه میدونیم چی درست و چی غلط است اما اینطور افرادی همانطور که قرآن گفته شیطان عمل زشتشون زیبا جلوه میدهد
ورود به نسخه موبایل سایت منتظرپاتوق