ردپای صهیونیسم در شبکه من و تو +فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)

پانته آمدیری سردبیر بخش خبری شبکه من و تو که جسته و گریخته در برنامه های دیگر شبکه نیز دستی بر آتش دارد و از تهیه کنندگان شبکه من و تو محسوب می شود در اقدامی صهیونیستی با شبکه بی بی سی برای ساخت مستند هلوکاست که در حمایت از توهم سوزانده شدن یهودیان توسط مردم بی دفاع فلسطین تولید شده بود همکاری کرده و دوبله این مستند را به عهده گرفت.


پانته آمدیری متولد 1350 استان کرمانشاه محله فیض آباد است. محلهٔ فیض‌آباد یکی از قدیمی ترین محله های کرمانشاه است  و در نزدیکی یکی از پنج دروازه ورودی به شهر قرار داشته که در میان کرمانشاهیان به دروازهٔ یهودی‌ها معروف بوده ‌است. طایفه مدیری ها از طوایف یهودی در کرمانشاه به حساب می آید و پانته آ نیز یک یهودی زاده است.

پدر پانته آ مدیری یکی از بزرگان یهود در کرمانشاه بود. هر ماه بزرگان شهر در خانه آنها جمع می شدند و در مورد فعالیت های قومی و مذهبی در کرمانشاه و حتی استان های دیگر بحث می کردند. در آخر نیز هر شخص به فراخور مسئولیتی که داشت هزینه ای در راستای تقویت قوم یهود در ایران پرداخت می کرد. هزینه های جمع شده در صندوقی که مدیریت آن را محسن مدیری (پدر پانته آ) بر عهده داشت قرار داده می شد تا طبق زمان بندی و اولویت های قوم، خرج و مصرف شود. هزینه های موجود به اضافه کمک هایی که ساواک و ارگان های دیگر به این صندوق می کردند همه و همه در دست پدر پانته آ مدیری بود. نام گروه و جلسه فوقYFK   (مخفف یهودیان فعال کرمانشاه) است. این گروه هم اکنون در شهرستان کرند است ولی از لحاظ  کمیت افراد گروه بسیار کمتر شده و به تبع آن نیز فعالیت ها دیگر حالت سابق را ندارد. علت اصلی کم رنگ شدن فعالیت گروه YFK  (یهودیان فعال کرمانشاه) مهاجرت اکثر این یهودیان در سال های بعد از انقلاب به اسرائیل است. هدف سران صهیونیستی از این مهاجرت تشکیل دولت یهود در سرزمین موعود یهودیان، یعنی همان فلسطین اشغالی است. بعدها محسن مدیری به دلایل مختلف از رهبری گروه YFK   کنار گذاشته شد.

دریافت فیلم

پانته آ مدیری هم اینک نیز در برنامه خبری شبکه من وتو و بخش تونل زمان برنامه به ظاهر اجتماعی من و تو پلاس خبر هایی را در حمایت از اقدامات غیر انسانی صهیونیست ها بر علیه مردم بی دفاع فلسطین نقل می کند و اصالت خود را که یک یهودی زاده است حفظ کرده است.

انگلیس که خود بزرگ شده  صهیونیست است هیچگاه به ارباب خود پشت نکرده و تمام امکانات خود از جمله شبکه های فارسی زبان وابسته، مانند من و تو و بی بی سی را برای اهداف صهیونیست ها و سیاست های آنان به خط کرده و برای این امر از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند حال آنکه عوامل شبکه نیز خود یهودی زاده و صهیونیست یاشند.

  • منبع: جام نیوز

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:15 اسفند 1391 - 11:44

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد