تلاش لابی صهیونیستی برای نابودی اوباما +فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)
بعد از کاهش خودکار هشتاد و پنج میلیارد دلار بودجه آمریکا به دلیل عدم توافق میان کنگره و دولت، مشکلات بسیاری برای کابینه جدید "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا بوجود آمده است.

در این بین، لابی صهیونیستی "آیپک" با برگزاری نشست سالانه در واشنگتن، دستور کار نشست امسال را حمله نظامی به ایران قرار داده است و به گونه ای عمل می کند که کابینه جدید آمریکا به نتایج کنفرانس آیپک عمل کند.

با توجه تیره گی روابط میان آمریکا و رژیم صهیونیستی، به نظر می رسد قرار دادن گزینه حمله نظامی از سوی رژیم صهیونیستی در کنفرانس آیپک، با توجه به کاهش بودجه آمریکا دو هدف مهم را دنبال می کند.

هدف اول، تحت فشار قرار دادن اوباما در جهت عدم کاهش حمایت مالی به رپیم صهیونیستی با وجود کاهش بودجه آمریکا.

هدف دوم، درگیر کردن اوباما با ادبیات نظامی علیه ایران قبل از سفر وی به سرزمین اشغالی به گونه ای که اوباما در سیاست خارجی خود، گزینه نظامی علیه ایران را منطقی ترین و بهترین راه حل قلمداد کند.

دریافت فیلم

از سوی دیگر، صدها نفر از مردم آمریکا در اعتراض به برگزاری نشست آیپک در واشنگتن، اقدام لابی صهیونیستی را دیکتاتور مآبانه و هیتلری خواندند و در پوسترهای رنگی مخالفت خود با حمایت اوباما از سیاست های جنگ طلبانه رژیم صهیونیستی اعلام کردند.
تلاش لابی صهیونیستی برای نابودی اوباما +فیلم

تلاش لابی صهیونیستی برای نابودی اوباما +فیلم

این اقدام لابی صهیونیستی در حالی صورت می پذیرد که "راشا تودی" در گزارشی اعلام کرد به دلیل کاهش بودجه آمریکا، ارتش ایالات متحده با مشکلات بسیاری روبرو شده است و "چاک هگل" در روزهای ابتدایی وزارت دفاع، دستور کاهش اقداماتو عملیات های نظامی در سطح بین المللی را صادر کرده است.

تلاش لابی صهیونیستی برای نابودی اوباما +فیلم

بر همین اساس، ناو هواپیمابر و هسته ای "یو.اس.اس هری ترومن" به دلیل کاهش بودجه آمریکا از رفتن به خلیج فارس بازماند و وزیر دفاع نیز اعلام کرده است عملیات و پروازهای عملیاتی و آموزشی در نیروی هوایی می بایست کاهش پیدا کند.[1]



  • [1] - http://rt.com/usa/us-cuts-persian-gulf-762/


- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:16 اسفند 1391 - 9:59

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد