کمین داعش علیه ارتش مصر در سینا+تصاویر

(بسم الله الرحمن الرحیم)
گروه تروریستی تکفیری داعش روز گذشته طی یک کمین گروهی از نیروهای ارتش مصر را در منطقه "شیخ زوید" واقع در شمال شبه جزیره سینا هدف قرار داد.

گروه تروریستی تکفیری داعش روز گذشته طی یک کمین گروهی از نیروهای ارتش مصر را در منطقه "شیخ زوید" واقع در شمال شبه جزیره سینا هدف قرار داد. در تصاویر منتشر شده در پایگاه اطلاع رسانی این گروه مورد حمایت ترکیه و عربستان سعودی، لحظه انفجار بمب گنار جاده ای در مسیر تردد نفربر زرهی حامل گروهی از نظامیان مصری به نمایش درآمده است.

کمین داعش علیه ارتش مصر در سینا+تصاویر

هنوز از تلفات و خسارات احتمالی این کمین گزارشی منتشر نشده است. شبه جزیره سینای مصر طی ماهها اخیر و به ویژه پس از ناامنی ها و اعتراضات خیابانی هواداران اخوان المسلمین مصر نسبت به کودتای نظامیان و برکناری دولت محمد مرسی رییس جمهور مخلوع این کشور، صحنه موجی از درگیریها و حملات تروریستی گروههای القاعده و داعش بوده است.

کمین داعش علیه ارتش مصر در سینا+تصاویر

کمتر از یک ماه پیش صدها نفر از عناصر داعش از چند محور به شهر شیخ زوید حمله کرده و برای تصرف کامل آن تلاش کردند که با مقاومت نیروهای امنیتی مصری و ضدحمله سنگین ارتش این کشور این عملیات شکست سختی خورده و دهها نفر از اعضای داعش در درگیری با نظامیان مصری به هلاکت رسیده و گروهی نیز به اسارت درآمدند.

کمین داعش علیه ارتش مصر در سینا+تصاویر


- لینک کوتاه این مطلب

» مشرق
تاریخ انتشار:12 شهریور 1394 - 17:31

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد