۱۳ آبان؛ مرگ «ذوق‌زدگی» در خروش «مرگ‌ بر آمریکا»

(بسم الله الرحمن الرحیم)

برخی از «عذرخواهی» به دلیل تسخیر لانه جاسوسی سخن می‌گویند. اینان نمی‌دانند تسخیر لانه جاسوسی افتخار هر ایرانی است و آنانی که به بهانه برجام بر طبل دوستی با استکبار می‌کوبند، نمی‌دانند زمزمه‌های‌شان در خروش و فریادهای «مرگ‌ بر آمریکا» گم خواهد شد.


حامد شهبازی:

تسخیر سفارت آمریکا در 13 آبان سال 58 زمینه‌ساز شکل‌گیری حرکتی شد که دهه‌ها بعد همچنان به عنوان مایه افتخار ملت اسلامی ایران در مبارزه با استکبار جهانی به نمایندگی آمریکا بر تارک نظام مقدس اسلامی می درخشد.

یوم‌الله 13 آبان، روز دانشجو، روز دانش‌آموز، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی برای نامیدن «انقلاب دوم» در تعبیر بنیان‌گذار جمهوری اسلامی به کار گرفته شده و این دانشجویان پیرو خط امام بودند که فصلی از تاریخ انقلاب را رقم زدند که هرساله با برگزاری‌ راهپیمایی‌های سراسری، طنین انداز «مرگ‌برآمریکا» و یادآور روزهایی است که «نه‌شرغی،نه‌غربی، جمهوری‌اسلامی» درونمایه استکبار‌ستیزی و مبارزه با امپریالیسم بود.

13 آبان همچنان روز ملی با استکبار جهانی است؛ آمریکا به عنوان نماد استکبار همان دشمنی است که بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر عظیم الشان انقلاب بارها و بکرات درخصوص هوشیاری نسبت به توطئه‌ها و دسیسه‌های آن هشدار دادند و می‌دهند. خصم سالهاست که در کمین است و امپریالیسم ذره‌ای از طرح‌ها و برنامه‌هایش برای جلوگیری از پیشرفت و اعتلا جمهوری‌ اسلامی ایران عقب ننشسته‌است. زیر دستکش مخملی، دستی چدنی نمایان است.

رهبر انقلاب بارها به مسئولان درباره نیات آمریکا هشدار داده‌اند. ایشان در اولین روز سال 88 در جوار حرم مطهر امام رضا (ع) فرمودند: «حالا دولت جدید آمریکا میگوید ما مایلیم با ایران مذاکره کنیم، بیائید گذشته را فراموش کنیم. میگویند ما به سمت ایران دست دراز کردیم. خوب، این چه جور دستی است؟ اگر دستی دراز شده باشد که یک دستکش مخمل رویش باشد، اما زیرش یک دست چدنی باشد، این هیچ معنای خوبی ندارد. عید را به ملت ایران تبریک میگویند، اما در همان تبریک، ملت ایران را به طرفداری از تروریسم، دنبال سلاح هسته‌ای رفتن و از این قبیل چیزها متهم میکنند!»

یک سال بعد، رهبر معظم انقلاب، با تاکید مجدد بر نیات طرف آمریکایی تاکید کردند: «من سال گذشته، روز اول سال، در همین اجتماع عظیم به شما مردم عزیز گفتم: در مقابل اظهاراتی که رئیس جمهور جدید ایالات متحده‌ آمریکا می‌کند و می‌گوید ما دست دوستی را دراز می‌کنیم، با نگاه تیزبین مسئله را دنبال خواهیم کرد. ما نگاه می‌کنیم ببینیم آیا واقعاً دست دوستی است؟ آیا واقعاً نیت، نیت دوستانه است یا نیت خصمانه در قالب الفاظ فریبگر؟ این برای ما خیلی مهم است. پارسال گفتم اگر در زیر دستکش مخملی، دست چدنی و پنجه‌ چدنی باشد، ما دستمان را دراز نمی‌کنیم؛ دوستی را قبول نمی‌کنیم. اگر با لبخندی که زده می‌شود، خنجری در پشت پنهان شده باشد، ما حواسمان جمع است.»

«ما حواسمان جمع است»؛ درود بر رهبری که دشمن‌شناس است و با بیانات روشنگرانه‌اش راه شناخت و مبارزه با خصم و استکبار را زمینه‌ساز شده است. اما در روزهایی که ملت غیور اسلامی برای گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی آماده می‌شوند و اقصی نقاط کشور در تدارک برگزاری مراسم و راه‌پیمایی‌های پرشوری هستند تا به جهانیان ثابت کنند همچنان ارزشها و اصول انقلابی به قوت خود باقی است و ملت از مسیر استکبارستیزی عقب‌نشینی نخواهد کرد، برخی از «عذرخواهی» به دلیل تسخیر لانه جاسوسی سخن می‌گویند. اینان نمی دانند که تسخیر لانه جاسوسی افتخار هر ایرانی است و آنانی که بهانه برجام بر طبل دوستی با استکبار می‌کوبند، نمی‌دانند که زمزمه‌هایشان در خروش و فریادهای «مرگ‌برآمریکا» گم خواهد شد. نه تحریم، نه برجام و نه هیچ فشار یا امتیازی این ملت را از مسیرش برای مبارزه با استکبار و امپریالسم جهانی بازنخواهد داشت ». آنانی که «عذرخواهی» را چاره کار می‌دانند، فرصت را مغتنم بدانند. وعده ما مقابل لانه جاسوسی تا «هرچه فریاد داریم بر سر آمریکا بکشیم»... «مرگ برآمریکا، مرگ بر....»



- لینک کوتاه این مطلب

» فارس
تاریخ انتشار:12 آبان 1394 - 17:36

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد