استقبال از شب یلدا با کمپین «یلدای مهدوی» +پوستر

(بسم الله الرحمن الرحیم)
همزمان با سالروز امامت امام عصر(عج)، کاربران شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام به استقبال شب یلدا رفتند.
استقبال از شب یلدا در کمپین «یلدای مهدوی»/ منتظران ظهور شب یلدا را جشن خواهند گرفت پاییز فصل انقلاب فصل‌هاست تمام طبیعت متحیر و مغلوب بغض آسمان می‌شود.

فصل شاعرانه‌ای که با گریه‌ی ابر دل زمین را می‌برد، انتهای این دلدادگی شبی است بلند شب یلدا بلندترین شب عاشقانه‌هایی است که به یمن آمدن نو عروس سپید جامه زمستان به شادی گرد هم آمده، غزل‌های عاشقانه و نقل لیلی و مجنون می‌کنیم.

اما امسال شب یلدا مصادف شده با آغاز امامت امام مهدی(عج) که جهان در انتظار اوست و به یمن این تقارن، یلدای امسال یلدایی عاشقانه‌تر داریم.

کمپین اجتماعی عاشقان حضرت ولی‌عصر(عج) این روزها با هشتگ #یلدای-مهدوی در شبکه‌های اجتماعی شکل گرفته است.

کاربران فضای مجازی می توانند با عوض کردن تصویر پروفایل خود و بازنشر طرح ها و پوسترهای #یلدای-مهدوی  به جمع افرادی که در این کمپین شرکت کرده اند بپیوندند.
 

- لینک کوتاه این مطلب

» مشرق
تاریخ انتشار:24 آذر 1394 - 23:22

نظر شما...
    • مؤذنیان

      سلام علیکم
      اولاً، نهم ربیع المولود که سالروز آغاز یکهزار و یکصد و هفدهمین سال امامت حضرت ولیّ الله الأعظم (عجّل الله تعالی فرجه الشّریف) است روز آخر پاییز می باشد و می دانیم که روزهای قمری از طلوع فجر آغاز و تا هنگام مغرب ادامه دارد پس شبی که مدّ نظر شما است شب دهم ماه ربیع المولود است و بحمدلله به پایان رسیده است. ثانیاً «یلدا» در فرهنگ اسلامی _ شیعی جایگاهی ندارد و من متأسفم که در سالهای اخیر کسانی که متولی درج مناسبتها در تقویم بوده اند مجدداً این مطلب که از مکتب منسوخ زرتشت و ایران قبل از اسلام وارد شده است را به مناسبتها اضافه کرده اند در حالی که موضوعات مهم دیگر را حذف نموده اند. و من تقاضا دارم تحقیق کنید که آیا از حضرات معصومین (علیهم السلام) خبری هر چند واحد در خصوص گرامی داشت «یلدا» وارد شده است که به جای تعظیم شعائر اسلامی به عقب بازگشته و شبی را برای طولانی شدن فقط یک دقیقه جشن بگیریم اما از کنار روزها و اعیاد عظیمه از جمله عید قربان، عید غدیرخم و حتی 17 ربیع المولود سالروز خجسته میلاد باسعادت حضرت محمّدمصطفی (صلّی الله علیه و آله وسلّم) و حضرت امام جعفر صادق (علیه السّلام) به راحتی بگذریم و برنامه ای در این خصوص نداشته باشیم و این نیست مگر اینکه بگویم دشمن دارد اعیاد مذهبی را در میان ما کمرنگ و روزهایی که هیچ اهمیّتی ندارد را پررنگ می کند و کم کم ما را به 2500 سال قبل باز می گردانند.
      با عرض معذرت از اطالۀ کلام
      مؤذنیان - چهارم ربیع المولود 1437
      25/9/1394
    • نوری

      قرار منتظران *سلام,امسال یلدای مهدوی داریم. به میمنت آغاز امامت حضرت مهدی(عج) ساعت 10 شب یلدا همه با هم دعای سلامتی امام زمان(عج) را زمزمه میکنیم, اللهم کن لولیک... ( لطفا اطلاع رسانی کنید)
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد