پیامبر اکرم(ص) جادو شده بود! +فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)
یکی از اسباب تصویر سازی نادرست از آموزه ها و شخصیت های مطرح اسلام، معرفی اشتباه دین از سوی داعیه داران تبلیغ اسلام می باشد که نتیجه آن پدیدار شدن حرکت های اسلام ستیزانه در جهان می باشد.

 

از مهمترین جریاناتی که برداشت ناقصی از اسلام دارند، وهابیت است. آنها بدون به کار گیری عقل و تنها استناد به روایاتی جعلی، دین و مذهبی متفاوت را به جهانیان ارائه می کنند. یکی از این موارد پیامبر وهابیت است که با پیامبر اسلام(ص) تفاوت های زیادی دارد.

 

وهابی ها با استناد به برخی روایات، شخصیت پیامبر را در زمان حیات و بعد از وفات اینگونه ترسیم می کنند:

«هرگونه سفر برای زیارت بارگاه مطهرش ، توسل به حضرتش، سلام، صلوات، درود، نماز و دعا نزد قبر مطهرش و اهداء هرگونه ثواب به روح ملکوتیش بدعت است و حرام، فاقد هرگونه ارتباط با جهان هستی، همسان و هم ارزش با دیگر مردگان ، گنبد و بارگاه نورانیش محکوم به تخریب، جشن میلاد و سوگواری و عزا در سالگرد ولادت و شهادتش حرام و...پیامبری که- نعوذ بالله- در روایات مورد استناد وهابیت، مشرک زاده ای ناآگاه به بسیاری از امور معیشت دنیا، کم هوش و حافظه، فراموشکار، عاشق مطربان و رقاصان، بی مبالات نسبت به اختلاط زن و مرد نامحرم، بی توجه به احکام شریعت به نحوی که برخی صحابه به او گوشزد نموده، گاهی برخی از آیات قرآن را فراموش کرده، نمازهایی عجیب و غریب خوانده که برخی از آنها در آغل گوسفندان به پا داشته می شد، چندین بار برای خودکشی بر فراز کوه رفته ولی جبرئیل او را منصرف کرده، و در یک کلام روایاتی که زبان یاوه سرایان، دشمنان اسلام، کاریکاتوریست های ملعون اروپایی و سلمان رشدی مرتد در کتاب آیات شیطانی را در برابر مسلمانان دراز کرده، خون هر انسان آزاداندیش و غیرتمند را از شنیدن چنین سخنان به خروش آورده و غیرت اسلامی و انسانی اش را در دفاع از حریم نبوی(ص) به خروش می آورد...»(1)

 

برای نمونه به این فیلم دقت کنید که این کارشناس وهابی ادعا می کند پیامبر اکرم(ص) توسط یکی از دشمنان سحر شد و باعث گردید افکار و تخیلاتی برای پیامبر(ص) به وجود آید که تصور کنند کاری را انجام داده اند ولی در واقع انجام نداده بودند!!

 

دانلود

  

 

 

 

 

جالب اینکه این کارشناس وهابی ابتدا ادعا می کند که بهترین راه برای اینکه انسان سحر نشود، پایبندی به دین و نماز است؛ نتیجه ای که از این سخن برداشت می شود این است که پیامبر وهابیت در آن زمان به دلیل پایبند نبودن به دین و نماز مورد سحر و جادو قرار گرفت!!

 

حال سوال این است که بر اساس این تعریف، چگونه می توانید ثابت کنید که پیامبر شما همه مسائل دین را بیان کرده باشند، چه بسا برخی از مسائل را به تصور اینکه انجام داده اند، دیگر نگفته باشند؟!

 

گفتنی است نه تنها پیامبر وهابیت، بلکه خدای وهابیت و احکام فقهی آنان نیز دارای مشکلاتی اساسی است که همواره دستاویز دشمنان اسلام قرار گرفته است.

 

 


پی نوشت:

(1) برگرفته از کتاب پیامبر وهابیت.

 


- لینک کوتاه این مطلب

» جام
تاریخ انتشار:22 دی 1394 - 22:46

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد