البناء: سالگرد انقلاب گوارای مردم ایران باشد؛ تأثیر انقلاب اسلامی را به خوبی مشاهده می‌کنیم

(بسم الله الرحمن الرحیم)

مردم ایران اسلامی صبح امروز و همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن اتحاد و ایستادگی خود را در سی‌و هفتمین فجر انقلاب اسلامی جشن گرفتند.

رسانه‌های عربی، از معاند و همسو اقدام به بازتاب خبر این حضور گسترده کردند.

پایگاه خبری روزنامه «الیوم السابع» مصر، «مصر النهارده» و «بوابتک» نوشتند: ایرانی‌ها در نقاط مختلف کشور خود اقدام به برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی 1979 کردند، مردمی که شاهد سرمای زمستانی بودند، شعارهایی علیه آمریکا و اسرائیل سر دادند.

شبکه تلویزیونی المیادین نیز با پخش مستقیم راهپیمایی مردم و سخنرانی دکتر حسن روحانی، نوشت: ایرانی‌ها 27 مین سالگرد پیروزی انقلابشان را جشن گرفتند.

روزنامه البناء لبنان نیز در پایگاه خبری خود نوشت: سالگرد انقلاب گوارای ایران و مردمش باشد،امروز و پس از گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، به وضوح شاهد میزان تأثیرات انقلاب اسلامی هستیم، ایران توانست به رغم تحریم‌های اقتصادی و سیاسی و امنیتی خود را بدون اتکا به غرب، روی پای خود بایستد.
رادیو نور لبنان نیز در وبگاه خود نوشت: جمهوری اسلامی ایران 27مین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفت، انقلابی که امام خمینی (قده) با الگوگیری از اسلام ناب محمدی، شعار نه غربی و نه شرقی را سر داد، انقلابی که موازنه قوا را تغییر داد و معادلات را بر هم زد و در کنار مردم فلسطین و کل آزادگان جهان ایستاده است.

شبکه الجزیره نیز در گزارش خبری خود، قسمت‌هایی از سخنان دکتر حسن رزوحانی را پوشش داد.

روزنامه النهار چاپ بیروت نیز گزارش مفصلی از راهپیمایی امروز رفت و نوشن که ایرانی‌ها رد میان شعراهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» پیروز یانقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

در گزارش روزنامه النهار، حضور سردار قاسم سلیمانی نیز درج شده و همچنین بازسازی صحنه دستگیری ملوانان آمریکایی نیز اشاره شده است.

پایگاه خبری روزنامه الاخبار، با میلیونی خواندن حضور مردم در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ایران گزارش تقریبا کاملی از این مراسم از جمله حضور سردار قاسم سلیمانی و سخنرانی حسن روحانی را پوشش داده است.

پایگاه خبری اخبارک، نیز با بیان یانکه صدها هزار نفر در تهران جمع شده بودند، نوشت که ایرانی‌ها با رهپیمایی گسترده در تهران و دیگر شهرها، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ار جشن گرفتند.

بخش عربی پایگاه شبکه یورو نیوز هم نوشت: جمعیت گسترده‌ای از مردم تهران به سمت میدان آزادی حرکت کردند تا سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی بدارند، در این راهپیمایی بسیاری از شخصیت‌های سیاسی و نظامی از جمله قاسم سلیمانی و محمود احمدی نژاد نیز حضور داشتند.


- لینک کوتاه این مطلب

» فارس
تاریخ انتشار:22 بهمن 1394 - 22:26

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد