شبکه های وهابی به علمای اهل سنت ایران هم رحم نمی کنند +فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)
وهابیت برخواسته از اعتقاد تکفیر است و تحمل نظرات مخالف خود را ندارد و در این زمینه به هیچ کسی هم رحم نمی کنند.


 

پس از ظهور داعش در عراق شاهد بودیم که این فرقه تندرو که به ظاهر خود را اهل سنت نامیده بودند، بسیاری از اهل سنت بیگناه را تنها به دلیل مخالفت با آنان به قتل رساندند. این شیوه وهابیت گسترش زیادی دارد و حتی شبکه های وهابی نیز این رویکرد را در برنامه های خود پی می گیرند.

 

برای نمونه می توان به این فیلم که از جانب اهل سنت زاهدان تولید شده اشاره کرد. در این فیلم یکی از شبکه های وهابی که سابقه درخشانی! در ترویج شیعه کشی دارد و از حضور گسترده مردم در انتخابات عصبانی است، با حمله به یکی از علمای اهل سنت ایران که مواضع انقلابی و همسو با ملت ایران دارد، افزون بر تحریم شرکت در انتخابات، رهبران دینی اهل سنت را به دلیل تشویق مردم به حضور در انتخابات مقصر در جنایات معرفی می کند.

 

نکته جالب اینکه بسیاری از شبکه های وهابی در این انتخابات به حمایت از هاشمی رفسنجانی و اصلاح طلبان برخواسته اند ولی این مجری وهابی به گفته خود 20 سال است که ندای تحریم انتخابات سر می دهد و هنوز هم بر این موضع خود پافشاری می کند.

 

بایسته است علمای اهل سنت موضع مناسبی در قبال این شبکه های تفرقه افکن بگیرند تا تصور اشتباهی از مذهب "اهل سنت" در اذهان مردم شکل نگیرد. گفتنی است این شبکه ها با ادعای اینکه مروج مذهب اهل سنت هستند، تا کنون ضربه های زیادی را به اهل سنت و به ویژه علمای سنی زده اند.

- لینک کوتاه این مطلب

» جام
تاریخ انتشار:6 اسفند 1394 - 23:21

نظر شما...
    • عبدالروف حق دوست

      یی جواب می خامی وهابی چیست سنی چیست سلفی چیست
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد