"وهابی هایی" که با عنوان "شیعه" هدایت می شوند! +فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)
پس از راه اندازی شبکه های وهابیت توسط عربستان سعودی، و عدم استقبال مخاطبان فارسی زبان به ویژه شیعیان از این شبکه ها، آنان ناچار دست به اقداماتی زدند تا تاثیرگذار بودن خود را ثابت کنند.

 

از جمله این اقدامات، تهیه برنامه هایی با عنوان "شیعیان هدایت شده" و "طلسم شکن" می باشد. مهمترین رکن این برنامه ها بر تماس بینندگان و اعتراف به تغییر مذهب از اسلام به وهابیت استوار است ولی بی میلی مسلمانان ایران به آموزه های تکفیری این شبکه ها، آنها را وادار به استفاده از همکاران و نیروهای خودی نموده است.

 

بدین صورت که این افراد بارها با عناوین مختلف در برنامه ها مشارکت نموده و سخنان دیکته شده ای را مطرح می کنند. نظام جمهوری اسلامی، مذهب تشیع، علمای شیعه، مجالس عزاداری و... از مسائلی است که توسط این افراد مورد تخریب و هجمه گسترده قرار می گیرند.

 

با پیگیری تنها یکی از این تماس ها می توان بر میزان صداقت این تماس گیرندگان پی برد. در این فیلم یکی از همکاران این شبکه پس از برقراری تماس تلفنی، با کمی تغییر صدا و معرفی خود به عنوان یکی از شیعیان که به وهابیت تغییر عقیده داده، شروع به انتقاد از مذهب تشیع و علمای شیعه می کند. جالب اینکه وی فراموش کرده بود که مدتها قبل با این شبکه تماس گرفته و با معرفی خود به عنوان یک وهابی، از اقدامات این شبکه تقدیر و تشکر نموده بود.

 

ناگفته نماند مهمترین علت رویگردانی مردم از این قبیل شبکه ها، ترویج خشونت مذهبی و افراط گرایی دینی است و صد البته این موضوع اختصاص به وهابیت نداشته و برخی شبکه های شیعه نما نیز در همین زمینه در حال فعالیت می باشند. آگاهی و بصیرت مردم از محتوای این شبکه ها و پشت پرده آنان و کسانی که بیشترین سود را از این برنامه ها می برند، بهترین ابزار جهت تحت تاثیر قرار نگرفتن مردم می باشد.

- لینک کوتاه این مطلب

» جام
تاریخ انتشار:8 اسفند 1394 - 22:43

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد