کارشناس ضدانقلاب : پیروز واقعی انتخابات، آیت الله خامنه‌ای است! +فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)
از مسائلی که این روزها نقل مجالس و محافل سیاسی مردم شده، بررسی و تحلیل انتخابات 94 و تعیین پیروز واقعی آن است.

 

هر جناح و طیف سیاسی با زاویه دید خود به نحوی این انتخابات را در دایره نفع خود به شمار می آورد و فارغ از کارکردهای کلان آن، تلاش برای کنار زدن رقبای سنتی خود دارند.

 

شبکه های وهابی که سرمایه گذاری زیادی بر این انتخابات کرده بودند، توقع دارند نتیجه ای موافق سلیقه خود برداشت کنند. از همین روی پس از اعلام نتایج انتخابات به اجرای برنامه های گوناگونی دست زدند تا خود را تاثیرگذار در نتایج آمار نشان دهند.

 

در یکی از این برنامه ها مجری برنامه از یکی از عوامل ضد انقلاب و فراری به نام مازیار شکوری برای تحلیل برنده انتخابات استفاده کرد اما با سخنانی روبرو شد که مجری وهابی را پشیمان از این انتخاب مهمان تلفنی کرد.

 

ماجرا بدین نحو بود که در گرماگرم برنامه و پس از تخریب های گسترده ای که مجری وهابی درباره نظام جمهوری اسلامی انجام داد، زمانی که از مهمان تلفنی درباره پیروز انتخابات پرسید، وی آیت الله خامنه ای را پیروز واقعی انتخابات معرفی کرد.

 

اگرچه این سخن عامل ضد انقلاب خالی از هرگونه وجاهت می باشد، اما این سخن از این نظر حائز اهمیت می باشد که حتی افرادی که چشم دیدن این نظام را نیز ندارند و از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به انقلاب دریغ نمی ورزند، اعتراف به موفقیت رهبر انقلاب در برگذاری این انتخابات می کنند. ولی افرادی در داخل کشور سعی می کنند این انتخابات را به نفع جناح خود تفسیر کنند.

 

جالب اینکه سخنان سخیف این مجری وهابی صدای بینندگان را نیز در آورد و در تماس تلفنی یکی از بینندگان پاسخ محکمی به او داد.

- لینک کوتاه این مطلب

» جام
تاریخ انتشار:13 اسفند 1394 - 23:01

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد