عروسک محجبه، یک تروریست است +عکس

(بسم الله الرحمن الرحیم)
آخرین حرکت «اسلام هراسانه» در ایالات متحده که موجب خشم مسلمانان آمریکا شده است، عروسک محجبه ای است که از تروریسم سخن می گوید.

عروسک محجبه، یک تروریست است +عکس

 

به گزارش مهرخانه، این عروسک محجبه بر روی یک کارت تبریک تولد به تصویر کشیده شده و حامل پیام هایی با این مضممون است: «عروسک سخنگو، اگر جرأت دارید، نخ را بکشید»، «او تا سرحد مرگ عاشق شماست! او مغز شما را متلاشی خواهد کرد»، و «امیدوارم در جشن تولدتان مغزتان متلاشی شود».

شرکت نوبل وورکز این کارت را طراحی کرده است، و این عروسک برگرفته از عروسکی واقعی و سخنگو به نام «امینا، عروسک مسلمان» است که زن مسلمانی را به تصویر می کشد که حکایات اسلامی را به فرزندان خود می آموزد.

احمد رهاب، مدیر اجرایی دفتر شورای ارتباطات اسلامی- آمریکایی در شیکاگو، می گوید: «این مفهوم که یک عروسک، که همانند عروسک های دیگر است و تمام دختر بچه های دنیا با آن بازی می کنند، فقط به این دلیل که عروسکی «مسلمان» است و یا «روسری اسلامی» به سر دارد، همچون عروسکی تروریست نمایانده می شود، برای بسیاری از مردم «جالب و سرگرم کننده» نیست، بلکه متحجرانه، زشت، ابلهانه، و احمقانه است».

وی افزود، شوخ طبعی که اصطلاحاً در پس این کارت نهفته است بیانگر این مطلب است که این زن خندان که تهدیدآمیز به نظر نمی رسد، ظاهری عادی دارد و روسری صورتی رنگ به سر دارد، با تروریسم یکی است.

حدود 9 میلیون مسلمان در آمریکا زندگی می کنند و از زمان حملات یازده سپتامبر، به رغم امید به آینده ای بهتر در ایالات متحده، با تبعیض روزافزونی رو به رو هستند.


طبق یکی از تحقیقات به عمل آمده، گرایشات اسلام هراسانه، به خصوص پس از بمب گذاری بوستون که توسط یکی از شهروندان چچنی تبار آمریکا صورت گرفته بود، رو به افزایش است.

  • منبع: مهرخانه

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:23 اردیبهشت 1392 - 6:35

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد