اشتباهات خدا و پیامبران از زبان کشیشان مسیحی! +فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)
یکی از اشکالاتی که همواره گریبانگیر مسیحیان و یهودیان شده، وجود تحریف در تورات و انجیل می باشد. تحریف هایی که به دست موافقان و مخالفان این ادیان الهی در کتاب های مقدس آنها راه پیدا کرده است.

 

تنها پاسخ پیروان این ادیان، انکار وجود هرگونه تحریف در کتب مقدس آنها می باشد. انکاری که لازمه آن قبول کردن این تحریفات به عنوان اعتقادات مسیحیت و یهودیت می باشد.

 

از جمله این موارد، مطالبی است که در کتاب مقدس مسیحیان پیرامون انبیاء الهی بیان شده که بیانگر گناهان و اشتباهات فراوان این برگزیدگان الهی است.

 

در این کلیپ می بینیم که کشیش مسیحی با گفتن این جمله که حضرت داود علیه السلام در مکانی حضور داشته که باعث زنا با زن همسایه می شود!! این پیامبر خدا را گناهکار معرفی می کند. همچنین سخنانی را به حضرت نوح علیه السلام نسبت می دهد که زبان از بیان آن شرم دارد.

 

آیا از پیامبرانی که نمی توانند مانع از ارتکاب گناهان خود شوند، می توان انتظار داشت که امتی را هدایت کنند؟ چطور می شود انتظار داشت که حرف هایی که این پیامبران از طرف خدا می زنند درست باشند؟ پیامبرانی که قادر به ترک گناه  نیستند آیا شایسته پیامبری خدا هستند؟!

 

این سخنان تا حدی ادامه پیدا می کند که حتی ادعا می کنند خداوند متعال نیز دچار اشتباه شده و از انجام عمل خود پشیمان شده است!! آیا خدایی که خود دچار اشتباه می شود می تواند مردم را به دلیل ارتکاب چنین اشتباهاتی مؤاخذه کند.

 

به نظر می رسد پذیرش وجود تحریف و اشتباه در کتب مقدس به مراتب راحتتر از قبول چنین دروغهای نسبت به خدای متعال و انبیاء الهی می باشد.

 

 

 


- لینک کوتاه این مطلب

» جام
تاریخ انتشار:20 خرداد 1395 - 1:32

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد