دو فتوای جنسي وقيحانه از وهابيون

(بسم الله الرحمن الرحیم)
مفتي هاي وهابي هر چند وقت يک بار با صدور فتوا يا اظهار نظري غير اخلاقي، گوشه اي ديگر از چهره واقعي و پليد فرقه انحرافي و ساختگي وهابي را نشان مي دهند.

دو فتوای جنسي وقيحانه از وهابيون

 

در جديد ترين فتواي جنسي صادر شده توسط وهابيون، "عبدالله الداوود" نويسنده سعودي که از مدافعان شديد خط فکري وهابيت و شيوخ وهابي به شمار مي رود،‌ حضور يک مرد با يک جوان يا نوجوان زيبا در محلي به تنهايي را حرام اعلام کرد زيرا به اعتقاد او حضور اين جوان يا نوجوان زيبا مي تواند آن مرد را به گناه و به فکر لواط کردن بيندازد!

"عبدالله الداوود" با هدف اثبات ادعاي خود به نوشتاري از "ابن کثير" از علماي اهل سنت و تعدادي از فتواهاي ديگر مفتي هاي وهابي اشاره کرد.

وي در ادامه افزود:‌ بر همين اساس نبايد جوانان و نوجوانان زيبا را در سلول هاي مشترک با ديگر مردان قرار داد زيرا ممکن است آنان را مورد تجاوز قرار دهند.

اما فتواي ديگر يک مفتي وهابي به نام "عبدالباري الزمزمي" که اهل مراکش است،‌ دو روز پيش صادر شد. او در فتواي خود مي گويد:‌ دختران زشت که موفق نشده اند ازدواج کنند، براي اينکه بتوانند راه را براي ازدواج خود مهيا کنند و جوانان را به خود جذب کنند، بايد لباس هاي نيمه عريان بر تن کنند تا از اين طريق جوانان را تحريک و به سمت خود بکشانند.

دو فتوای جنسي وقيحانه از وهابيون

 

گفتني است اظهارات "الزمزمي" که "رئيس جمعيت تحقيقات و پژوهش هاي فقهي مراکش" است، به شدت مورد تمسخر رسانه هاي مراکشي قرار گرفت. کاربران فضاي مجازي جهان عرب نيز او و تفکر وهابيت را به اين بهانه مورد تمسخر قرار داده اند.
  • منبع:‌شیعه آنلاین

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:18 خرداد 1392 - 5:21

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد