بازداشت 100 دختر شیطان پرست در عربستان

(بسم الله الرحمن الرحیم)
رسانه های عربستان سعودی صبح امروز از بازداشت 100 دختر عربستانی در یک جشن شیطان پرستی خبر دادند.

 بازداشت 100 دختر شیطان پرست در عربستان

 

این رسانه ها در ادامه افزودند: پس از ابلاغ برخی شهروندان در مورد یک پارتی عجیب غریب در هتلی معروف در استان "الخبر" در جنوب عربستان، نیروهای امنیتی با همکاری نیروهای "هیئت امر به معروف و نهی از منکر" موسوم به پلیس دینی به محل رفته و پس از دقایقی وارد هتل شدند.

بعد از بازداشت افراد حاضر در پارتی، مشخص شد که یک دختر 20 ساله، سالن را اجاره کرده و همه دوستان و همفکران شیطان پرست خود را گردهم آورده و جشن شیطان پرستی برگزار کرده بودند.

فرمانده پلیس استان "الخبر" نیز ضمن تأیید این خبر، گفت: برای همه افراد بازداشت شده پرونده تشکیل شده و به دادگاه ارسال گردید تا در اسرع وقت مورد بررسی قرار گیرد.

وی در ادامه افزود: در این هتل همیشه جشن هایی برگزار می شود. این بار هم این دختران بازداشت شده مدعی شده بودند که قصد دارند جشن فارغ التحصیلی برای خود برگزار کنند اما گویا نیت آنان جشن دیگری بود.

این فرمانده پلیس سعودی گفت: متأسفانه مشروبات الکلی نیز در جشن سلف شده بود و بسیاری از دختران در حالت مستی بودند. نقاب های مخصوص شیطان پرستان نیز توسط نیروهای ما کشف و ضبط گردید. موزیکی در سالن پخش می شد نیز مخصوص شیطان پرستان بوده است.

گفتنی است این اولین باری نیست که جشن های شیطان پرستی در کشور وهابیت برگزار می گردد بلکه حدود یک ماه پیش نیز نیروهای پلیس دینی سعودی با شناسایی یک پارتی مختلط ، نزدیک به 70 شیطان پرست دیگر را بازداشت کردند.
  • منبع: شیعه آنلاین

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:21 خرداد 1392 - 4:21

نظر شما...
    • PANTA

      ار اس اس ندارید.. در ضمن جایی واسه کار برا بزارید تا افراد وبگردی مثل مل با هاتون همکاری کنه... smile
    • میثم

      وای خدا وهابی شیطان پرست کم داشتیم ورژن جدید وهابیت !
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد